fysen

Lambi

Betatt av forumet
Åhh... har så lyst på godteri og potetgull nå, at det er rett før jeg drar på butikken!! Var på butikken og handla i sta, men da hadde jeg ikke lyst på noe, og tenkte heldigvis, da blir det ikke no snacks i kveld.... men nå... hva gjør man da???

Løp og kjøp! ;)
Handlet istad jeg å, men kom hjem uten godis så tror mannen må ut en tur :P

Jeg skulle bare handle melk og en chipspose og kom ut med to kjekspakker, en pose pops, stjernemix, kinderegg og druer.. Herregud asså, viljestyrke hva er det!!! Nå gjelder det å ikke spise noe av det da...

Glad jeg ikke er noe snopespiser :D Men, frukt å isbiter!! Ooh, det må jeg ha!! 

Savner sjokoladen jeg.. Men det smaker ikke det samme for øyeblikket.. Vannmelon, derimot, er heeelt nydelig! MmmmMMMMMmmm... Slaps-gomle-slaps.. Hehe!!

Lykkepjuska skrev:
Savner sjokoladen jeg.. Men det smaker ikke det samme for øyeblikket.. Vannmelon, derimot, er heeelt nydelig! MmmmMMMMMmmm... Slaps-gomle-slaps.. Hehe!!

Må bare sitere deg jeg

Jeg får jo ikke handle selv da, iallefall ikke om det er tunge ting, så jeg sendte mannen på butikken nå i kveld når han kom hjem fra turen... Vannmelon, kantilopemelon og grønne epler... Vaniljekesam til, men endte med å bare spise frukten...

Klarer virkelig ikke sjokolade eller chips lenger.... Men får vel bare se på det som positivt...
Og så var den nye skyr sitron veldig god, for meg som ikke bør spise vanlig youghurt, så er den litt bedre iallefall....

Back
Topp