Fyrer dere med ved?

Har nettopp flyttet fra vedovnen vår. Så nå er det kun fjernvarme og litt elektrisitet.

Fyrer med ved, elsker varmen. Ellers blir det elektroniske ovner rundt om i huset. :)

Ja! Pappa er over gjennomsnittet opptatt av ved, eier mye skog, hogger og selger og vi får gratis - jeg hadde blitt arveløs om jeg ikke hadde fyrt med ved :p har varmepumpe også, men sjelden den er på :)

Vi har varmepumpe som står på 22 grader, men nå ligger temperaturen på 0 så vi fyrer i tillegg :)

Vi fyrer masse med ved. Ellers bruker vi strøm. Skal invistere i varmepumpe neste år :)

Ved og strøm

Vi har vedovn, men har ikke brukt den på de to åra vi har bodd der. Bruker panelovner og ønsker oss varmepumpe.

Vannbårenvarme som holder huset på en 20 grader så fyrer vi med ved hver dag i tillegg så det blir varm og godt :)

Fyrer med ved, har faktisk elektrisk varme kun på badet da jeg synes ved er så koselig å få varme ifra;)

Har varmepumpe og varmekabler. Men vi fyrer mye med ved i tillegg, har på lavere temp på varmepumpa så vi kan fyre med ved for kosens skyld

Varmepumpe, men fyrer i ovnen hvis det er skikkelig kaldt ute :)

Vannbåren varme i gulvene, så fyrer kun for kosen i peisen:)

Har både vedovn, varmepumpe og varmekabler. De to sistnevnte er mest brukt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp