FrøkenFryken
Gift med forumet
Det er sååå koselig [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Refleksheks
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Fyrer med tørkede bv-høns. Brenner heftig, men akk, så kort.
Var det et fiffig hint om at jeg har vært vel tørr i kveld?
Fyrer med tørkede bv-høns. Brenner heftig, men akk, så kort.
Var det et fiffig hint om at jeg har vært vel tørr i kveld?
Du, nei? Blaut som ei hengemyr, spør du meg, og ikke den hengemyra som finnes i naturen.
Nei, nattuuuur`n like je itte.
Det rimer på et stygt ord - bedre kjent som blaut hengemyr?
En mann av hans kaliber vil nok forsøke å stikke tærne (o.a.) i alle siv han kommer over, men jeg vet jo ikke om Siv er en så helhjertet sympatisør og forkjemper.
Vi snakker "storetåa"!
Så lenge hun får et Se og Hør og en pakke blodprince (20) - så holder hun sikkert ut et par jukk. En 5-minutters, så er pakka tom og bildene er hun ferdig med. Til og med pløyd gjennom vitsene og finn 7-feil.
En mann av hans kaliber vil nok forsøke å stikke tærne (o.a.) i alle siv han kommer over, men jeg vet jo ikke om Siv er en så helhjertet sympatisør og forkjemper.
Vi snakker "storetåa"!
Så lenge hun får et Se og Hør og en pakke blodprince (20) - så holder hun sikkert ut et par jukk. En 5-minutters, så er pakka tom og bildene er hun ferdig med. Til og med pløyd gjennom vitsene og finn 7-feil.
Det går fort når man ikke finner noen, vett'.
De kan være vriene de der assa. "Hmm - en prikk på nesa til Charles. på det bildet til venstre.. pokker, det var bare et bøss fra siggen" Skjønner`a godt jeg.
Vi snakker "storetåa"!
Det går fort når man ikke finner noen, vett'.
Tenkte du forresten på Carl eller Siv nå? Ift at det går fort, tenkte jeg på.