Fyrer dere med ved?

ORIGINAL: FrøkenFryken

Det er sååå koselig [:)]

Her fyrer vi med ved ja.. [:)]

Men, nå har varmen satt seg så godt i veggene de siste dagene at vi har vært nødt til å la det brenne ut tidligere for at det ikke skal bli for varmt...

Idag var det 21 grader inne da jeg stod opp, og det eneste som står på er varmekabler på bad... I starten av kuldeperioden satt vi på panelovnen på littegrann før vi la oss, men nå er ikke det nødvendig. [:)]

Neei.. har flammer.. Men tenner den med fjernkontroll :p

Jupp,
og nå ble jeg påminnet at jeg har glemt å legge inn ny ved.
Ja, ja... Min kjære får ordne opp når han kommer hjem...

nei får ikke det til og vis jeg er heldig og få det til, tørr jeg ikke åpne og fylle på... hahaha

Åja. nå er det på vei til å slokke, men jeg har fyllt opp kassa med ved så vi ska itte fryse ihjæl[8D]

Koslig også så deilig lukt[:)]

ORIGINAL: Tinha

jepp og sammenpresset fleece for det varmer så goodt[:D]

fleece? flis?

fyrer med et knippe bv-damer hver kveld.. koslig[:D]

avogtil for kosen sin skyld... men vi har en slik tåpelig ovn... samme hvormye vi fyrer så avgir den svært lite varme.... dustete pynte ovn!!
Gleder meg til vi skal knuse den med slegge og kaste den ut.... skal erstatttes med en søt, liten praktisk vedovn som ikke opptar 2 kvm gulvareal og en halv vegg.... Hvem pokker som fant ut att det var en god ide å putte en hjørnepeis midt på en vegg? ja... den ovnen er mitt store irritasjonsmoment[:@][:'(][:-]

Ja, vi gjør det! Kjempekoseli[:)]

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Fyrer med tørkede bv-høns. Brenner heftig, men akk, så kort.

Var det et fiffig hint om at jeg har vært vel tørr i kveld?

Du, nei? Blaut som ei hengemyr, spør du meg, og ikke den hengemyra som finnes i naturen.

Fyrer med tørkede bv-høns. Brenner heftig, men akk, så kort.

Var det et fiffig hint om at jeg har vært vel tørr i kveld?

Du, nei? Blaut som ei hengemyr, spør du meg, og ikke den hengemyra som finnes i naturen.

Nei, nattuuuur`n like je itte.
Det rimer på et stygt ord - bedre kjent som blaut hengemyr?

Stikkord: under det kjipe nylonskjørtet til Siv Jensen da Carl Ivar stakk oppom for å berette om hvem som skulle få styre skuta på grunn etter ham.

En mann av hans kaliber vil nok forsøke å stikke tærne (o.a.) i alle siv han kommer over, men jeg vet jo ikke om Siv er en helhjertet sympatisør og forkjemper.

En mann av hans kaliber vil nok forsøke å stikke tærne (o.a.) i alle siv han kommer over, men jeg vet jo ikke om Siv er en helhjertet sympatisør og forkjemper.

Vi snakker "storetåa"!
Så lenge hun får et Se og Hør og en pakke blodprince (20) - så holder hun sikkert ut et par jukk. En 5-minutters, så er pakka tom og bildene er hun ferdig med. Til og med pløyd gjennom vitsene og finn 7-feil.

Det går fort når man ikke finner noen, vett'.

Vi snakker "storetåa"!
Så lenge hun får et Se og Hør og en pakke blodprince (20) - så holder hun sikkert ut et par jukk. En 5-minutters, så er pakka tom og bildene er hun ferdig med. Til og med pløyd gjennom vitsene og finn 7-feil.

De kan være vriene de der assa. "Hmm - en prikk på nesa til Charles. på det bildet til venstre.. pokker, det var bare et bøss fra siggen" Skjønner`a godt jeg.

And on that note: god natt, don't let the Sambo bite, unless he does it right. Åooowwyee.

Vi snakker "storetåa"!

Tenkte du forresten på Carl eller Siv nå? Ift at det går fort, tenkte jeg på.

Begge, hver på sitt sjarmerende vis!

Back
Topp