Fyre i peisen

Bruker varmepumpa. Peisen ved behov. Men er regn og mildt her ;)

Fyrer i peisen hver dag nå nesten, er så kos med fyr i peisen når det er kaldt å surt ute :-)

Har ikke peis, men fyrer i ovnen :) En vakker sak i kleberstein som varmer noe helt fantastisk! Blitt en vanesak å ha 25 grader + inne nå :D Varmepumpe har vi ikke bruk for :)

Har ikke sånt her. Kun vannbåren varme i alle gulv, samt varmegjenvinning i ventilasjonsanlegget som står på døgnet rundt.

Her er alternativene å fyre i ovnen, eller ha det pisskaldt. Så.. Fyrer stort sett hver dag fra tidlig oktober til juni.

Fyrer gjerne. Har varmepumpe, men det holder ikke.

Båda två, jeg fyrer om det ligger ved i kurven og jeg fryser :) hater varmepumpa, er som en diger hårføner. Utrolig ubehagelig varme. Ønsker meg vannbåren varme!

Har kun varmepumpe, men hadde glatt fyrt i peisen om jeg hadde hatt en ;)

På de kaldeste dagene. Hadde ikke gått an å varme opp hele huset med kun peisen. Har varmekabler i første og på badet i andre, panelovn på soverommene i andre og stua i tredje. Så har vi ventilasjon som fordeler varmen.

Har fyrt litt, men mest varmepumpa. Nå ser d ut til å bli litt kaldere så da blir d fyr i ovnen igjen :)

Vedovn er hovedvarmekilden vår. Fyrer mye og liker det, er også med og hugger veden selv :-)

Har ikke peis eller varmepumpe. Så her går det i panelovner :)

vi har ingen peis enn så lenge, så varmepunpen gjør nytta si =)

Fyrer i peisen hver dag! Det er det beste med vinteren! Varmepumpe vil jeg ikke ha :p

Jeg blir rett og slett dårlig av varmepumpe :( så her er det kunn vedfyring ;) veldig koselig da

Har varmepumpe som står på hele tiden, men fyrer mye i ovnen fra høsten å til langt ut på våren:) deilig varme å kjempekosli:)

Her bruker vi varmepumpe, ovn og peis :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp