Fyre i peisen

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Gjør dere det, eller bruker dere helst varmepumpe e.l?
De siste ukene har vi fyrt hver eneste dag fordi jeg fryser, også er det jo kjempekoslig :D

Gjør det.
Har gasspeis med fjernstyrer så er så lett å slå på :)

Jeg fyrer en del spesielt nå som jeg er hjemme i perm. Bare så kjedelig å gå for og hente ved.

Har varmepumpe her vi leier men har tegnet inn pipe til peis i huset vi skal bygge. Så gleder meg til det er ferdig

Peis! Jeg elsker å fyre i peisen. Må ofte lufte, da det kan bli altfor varmt:p

Me bruker värmepumpa. Men de dagarna det er för kalt så sviver ikkje värmepumpan da fyrer me
I peisen

Bruker helst peis, men har ei på 1,5 år så jeg er litt nervøs

Vi bruker mest varmepumpe, men av og til syns vi likevel at det er litt kaldt og da fyrer vi. Mye bedre og mer behagelig varme. :)

Er veldig glad i å fyre i peisen :)

Vi har både varmekabler i gulvene og varmepumpe. Nå med både en 1 åring og en 2 åring i hus, orker jeg ikke å fyre i peisen.

Har ved ovn :) ingen varmepumpe. Så blir det kaldt må vi fyre i vedovnen ja.

Bruker stort sett varmepumpa, men fyrer innimellom for kosens skyld. :)

Sukk, elsker vedovn-varme! Men har kun varmeovn her vi bor, ikke en skarve varmepumpe engang :(

Jeg fyrer i peisen <3

Elsker å fyre i peisen, det er så koselig <3

Skulle ønske jeg hadde peis! Her har vi bare varmekabler. Så temperaturen I leiligheten er alltid stabil. Tror vi hadde stekt inne om vi skulle hatt peis her :P

Savner peis for kosen sin skyld <3
Men veldig fornøyd med at det er sentralvarme der vi bor nå, slipper å tenke på det eller kostnader tilknyttet varme i det hele tatt :-P

Koselig med peis men å fryse når man kommer hjem fra jobb eller våkner er ikke helt favoritten min :-P

Back
Topp