Fyllesyk

ActionPaction

Elsker forumet
Det føles iallefall som om jeg er fyllesyk. Hver dag. Kvalm og svimmel, og så trøtt at jeg seriøst sliter med å holde øynene åpne.

Var ikke sånn sist, da var jeg bare trøtt.

Uff! Er ikke noe godt..jeg har hatt det slik med det har heldigvis gått over nå! Bank i bordet!!

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Uff! Er ikke noe godt..jeg har hatt det slik med det har heldigvis gått over nå! Bank i bordet!!

Så bra at det har gitt seg! Da er det håp for andre også [;)]

Fysj, ikke noe særlig å ha det slik hver dag. Har funnet ut at hvis man sørger for å ha ett glass med vann og noen salte kjeks tilgjengelig før man står opp så er det en grei start.
Jeg har slitt med svimmelhet og ufattelig trøtthet denne gangen, men bank i bordet, jeg har sluppet unna kvalmen denne gangen [:)] Dette er mitt 5 barn og det er en lise å slippe kvalmen.

Men prøv å drikk mye, slapp av når kroppen ber om det og spis litt lett når du føler at du er kvalm. Litt viktig å høre på kroppens signaler når den sender ut noen [:D]

Lykke til videre, om ett par uker er nok energinivået på ett HELT annet plan skal du se [;)]

Huff da. Jeg fikk sånn sista da jeg ov på dagen. HAr begynt å få det igjen nå også. Veldig slitsomt. Håper det går over og t det ikke holder på resten av tiden.

Back
Topp