Fyllesyk!

Lilleanda

Første gang
Mailykke <3
Jeg er ikke fyllesyk altså.... Men føler meg sånn. Uvel og kjempe trøtt! Har vært i praksis på VGS i dag. Sovnet nesten under filmvisning. Hentet 1,5 åringen i bhg. Fikk i han mat og så la vi oss. Og sov til 18.30! Snakk om å være en dårlig mor og forsyne døgnet hans..... Men er alene hjemme denne uka. Og ingen som vet ennå... Så får kare oss igjennom det. :)

Flere som føler seg fyllesyke?

Oh yes!!!! ;) hadde 11 dager i evig fyllesyke. Det er heldigvis bitte litt bedre. Men ca hver kveld føles det som at jeg har drukket. :O

"Fyllesyke" her også ja O.o

Kjekt å kunne si til folk at du er fyllesyk om man ikke skal si noe ennå. :p
Her måtte jeg si det.... Satt å rapte 3t i strekk i en hel uke på jobb. :meh: Sitter i åpent landskap, så gutta rundt meg skjønte fort at noe ikke var som normalt.... Haha.

Fyllesyk igjen i kveld.. Sikkert gjort for mye i dag... ( les; litt mer enn å ligge på sofa hele dagen :( ) kommer seg sikkert i morgen:)

Oh yes, føler det akkurat slik! I snart tre uker.. Måtte tiden gå fort fremover :-/

er slik jeg forklarer mannen hvordan jeg har det! " er som å vær konstant fyllesyk" virker så han har litt mer sympati for meg da :P

Føler meg litt "fyllesyk" jeg og. Er liksom så uggen og føler ikke noe hjelper. Sitter å gomler på tørr kjeks på jobb :p Er ikke så kvalm som jeg var, så da går det iallefall fremover. Mener kvalmen gav seg i uke 13 sist.

Huff... Sist var jeg fyllesyk i 6 mnd... :/ håper det gir seg før denne gangen. Fordel med vanlig fyllesyke er at det gir seg dagen etter...

Mannen er ute i kveld og kommer til å være veldig dårlig i morgen og synes utroooolig synd på seg selv. Da passer det fint å komme med denne beskrivelsen, så skjønner han kanskje litt mer hvordan det er ;)

Back
Topp