LSførstegangs
Glad i forumet
Er det flere som føler seg elendig om dagene? :-( for meg er mat og drikke er en kamp å få ned. Treningen kan jeg se langt etter.:-( Uff. *syte litt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å fysj. Første gangen jeg var i Thailand klarte jeg nesten ikke å spise på de fire ukene jeg var der, og da var jeg ikke gravid engang. Kun pga den forferdelige lukta. Så det må være et grusomt sted å være akkurat nå. Sånn ellers er jeg glad i Thailand altsåHuff jaaa er konstant kvalm og spyr altfor mye! Blir litt bekymret for at lille ikke får det den trenger :-/
Er i Thailand på jobb og det hjelper ikke akkuratt at det lukter helt j...... På gataholder meg ved bassenget med vannmelon Shake og kort vei til do :-D
Å fysj. Første gangen jeg var i Thailand klarte jeg nesten ikke å spise på de fire ukene jeg var der, og da var jeg ikke gravid engang. Kun pga den forferdelige lukta. Så det må være et grusomt sted å være akkurat nå. Sånn ellers er jeg glad i Thailand altså![]()
Er sjeleglad jeg har unngått oppkast. Hadde trodd jeg skulle ligge langflat på badet, for jeg har veldig lett for å kaste opp. Har vært nære på før jeg begynte med Postafen, men nå starter jeg hver dag med en tablett, og Halleluja! jeg er bare litt uggen og småkvalm utover dagen.
Ja, det er fantastisk. Søk litt rundt på nett så finner du mer informasjon om det, men ja Postafen kan trygt brukes.Åå kan man bruke postafen?spurte på apoteket, da fikk jeg beskjed om å ringe legen først! Noe som er litt vanskelig midt i påskeuka! Det hadde gjort dagene litt enklere <3
Me toForeløpig bare om morgenen, sliter da med å få i meg mat.. og blir kvalm/brekker meg av spesielt mat-os og sterke lukter.