Fyllesjuke/omgangssyke

LSførstegangs

Glad i forumet
Er det flere som føler seg elendig om dagene? :-( for meg er mat og drikke er en kamp å få ned. Treningen kan jeg se langt etter.:-( Uff. *syte litt*

"Fyllesyk" hver eneste dag her også :P

Begynner å merke kvalmen nå, er 6 uker i morgen:-/ kasta opp i kveld, det er det VERSTE jeg vet:-( heldigvis verst om kvelden, så klarer å komme gjennom dagene greit:-)

Oh yes. Spyr så fort jeg har fått noe i magen. Er dårlig fra jeg står opp og til jeg legger meg

Du er absolutt ikke alene om å føle deg fyllesyk hele dagen! Slitsomt :/

Oh yes. Må sove med seaband om natten for å ikke våkne om natten fordi jeg er kvalm :(

Foreløpig bare om morgenen, sliter da med å få i meg mat.. og blir kvalm/brekker meg av spesielt mat-os og sterke lukter.

Og i tillegg er samboeren bekymret over at jeg spiser så lite og kjefter litt på meg. Jeg prøver å si at det er normalt når man er så dårlig i magen. Sukk.
Ikke noe kjekt å være gravid. :-(

Huff jaaa er konstant kvalm og spyr altfor mye! Blir litt bekymret for at lille ikke får det den trenger :-/

Er i Thailand på jobb og det hjelper ikke akkuratt at det lukter helt j...... På gata :-P holder meg ved bassenget med vannmelon Shake og kort vei til do :-D

Uff, jeg håper virkelig jeg slipper oppkast! Har bare følt meg kvalm i to dager siden jeg ble gravid, er nå i uke 8. Kjente litt på det igår men da spiste jeg ikke noe særlig før på kvelden, så kan være derfor.

Huff jaaa er konstant kvalm og spyr altfor mye! Blir litt bekymret for at lille ikke får det den trenger :-/

Er i Thailand på jobb og det hjelper ikke akkuratt at det lukter helt j...... På gata :p holder meg ved bassenget med vannmelon Shake og kort vei til do :-D
Å fysj. Første gangen jeg var i Thailand klarte jeg nesten ikke å spise på de fire ukene jeg var der, og da var jeg ikke gravid engang. Kun pga den forferdelige lukta. Så det må være et grusomt sted å være akkurat nå. Sånn ellers er jeg glad i Thailand altså :)

Er sjeleglad jeg har unngått oppkast. Hadde trodd jeg skulle ligge langflat på badet, for jeg har veldig lett for å kaste opp. Har vært nære på før jeg begynte med Postafen, men nå starter jeg hver dag med en tablett, og Halleluja! jeg er bare litt uggen og småkvalm utover dagen.

Å fysj. Første gangen jeg var i Thailand klarte jeg nesten ikke å spise på de fire ukene jeg var der, og da var jeg ikke gravid engang. Kun pga den forferdelige lukta. Så det må være et grusomt sted å være akkurat nå. Sånn ellers er jeg glad i Thailand altså :)

Huff ja den lukta er ikke mye fresh pg merker den ekstremt nå som jeg er gravid :-D men jaa Thailand er fint sånn ellers :-P

Er sjeleglad jeg har unngått oppkast. Hadde trodd jeg skulle ligge langflat på badet, for jeg har veldig lett for å kaste opp. Har vært nære på før jeg begynte med Postafen, men nå starter jeg hver dag med en tablett, og Halleluja! jeg er bare litt uggen og småkvalm utover dagen.

Åå kan man bruke postafen? :-) spurte på apoteket, da fikk jeg beskjed om å ringe legen først! Noe som er litt vanskelig midt i påskeuka! Det hadde gjort dagene litt enklere <3

Åå kan man bruke postafen? :) spurte på apoteket, da fikk jeg beskjed om å ringe legen først! Noe som er litt vanskelig midt i påskeuka! Det hadde gjort dagene litt enklere <3
Ja, det er fantastisk. Søk litt rundt på nett så finner du mer informasjon om det, men ja Postafen kan trygt brukes.

Jeg bruker postafen for å holde på litt mat så lenge som mulig, men er kvalm fremdeles.

Jeg har gått ned 3 kg på 1,5 uke. Er det normalt? Gjør flere det? Er bare i uke 7+2

Her er formen helt jævlig for tiden.. Er småkvalm hele dagen, og energinivået er helt på bånn! Ikke nok med hormoner, men blir enda surere av å gå å være så uggen. Føler det er rett og slett forjævlig å være gravid akkurat nå! Håper inderlig formen blir stigende snart!! Er 10+2 i dag...

Har ikke vært kvalm en eneste gang og det bekymrer meg litt :p tvert i mot faktisk, her går jeg som et annet matvrak og er sulten hele tiden :p 6+5 idag

Back
Topp