Fyller dere vann i kroppen?

Miyazaki

Førstegangsgravid
Jeg har bare fylt litt i bena til nå. Men idag våknet jeg med pølsefingre, og for noen dager siden måtte jeg kutte ut klokka da den var ubehagelig trang. Er det vanligvis sånn at alle begynner å fylle litt når det nærmer seg termin?

Jeg måtte ta av meg ringene denne uken for fingrene er hovne, og i går merket jeg at leggene/anklene var gode og hovne på kvelden, det har ikke vært sånn før. Tror det er ganske vanlig å hovne opp mer og mer mot termin, men er usikker jeg også.

Er 33 uker i dag, og det begynte for fult i dag. Har hatt litt en liten stund, men i dag har det verket skikkelig i fingrene og beina. Prøver å være flink til å drikke masse vann , men føler ikke at det hjelper..

Har aldri opplevd vann i kroppen!
Det er ikke noe alle får.

Ja, her måtte jeg ta av ringene i uke 30. Og har vann i beina også. Er plaget av numne hender om natta. :-/

Ble tidlig plaget med vann i kroppen, og nå er det så ille at på kvelden klarer jeg nesten ikke å gå pga hovne føtter.
Men prøver å drikke masse vann, da det skal hjelpe. Bare så kjedelig å fly enda oftere på do :p

Jeg er blitt en del hoven de siste dagene både i fingre og bein.. Kjøpte meg støttestrømper i dag faktisk :p er 35 fullgåtte uker i morgen.

Hadde ikke noe vann forrige svangerskap, og føreløpig ikke fått noe nå heller.

34 uker i dag, bitte litt hovne ankler og fingre, og tenker at det er helt normalt! Sånn er det bare for noen, er i ellers fin form:)

Jeg måtte tidlig ta av meg forlovelsesringen (ei god stund før jul) og sover nå med to puter under overmadrassen under beina :-)
Merker det ikke hver dag, men enkelte dager er føttene og fingrene ganske hoven.

Er nok bittelitt hoven.. ser at sokkemerker o.l. er blitt tydeligere..! I tillegg dovner jeg innimellom av i fingrene, så er nok noe der også..

35+0 i dag og det er bittelitt bare. Litt trange ringer om morgen og litt sokkemerker på kvelden :)

35+5 og ikke no ekstra vann i kroppen. Har sv.dia og spiser deretter- det må ha noe å si tror jeg. Sist gang hadde jeg mye mere vann.

Tips: drikk masse vann, hold deg unna salt og sukker :)

33+1 og MASSE vann i kroppen, i hender og føtter. Ringene har jeg måtte tatt av for lenge siden, ingen sko passer lenger og beina ser ut som tømmerstokker :-(

Har litt vann i leggene og fingrene. Har hat vann i leggene siden uke 24.

35+5 og ikke no ekstra vann i kroppen. Har sv.dia og spiser deretter- det må ha noe å si tror jeg. Sist gang hadde jeg mye mere vann.

Tips: drikk masse vann, hold deg unna salt og sukker :)

uff skulle nok skjerpet kostholdet litt, merker jeg unner meg litt VEL :p

Back
Topp