fyller 35 i dag

eksosrypa

Glad i forumet
og kvalm og sliten, hehe.. ble ikke mye tel feiring [:D][:D][:D][:D]

Gratulerer me dagen! [:)]

GRATULERER så masse med dagen[:D][:D] håper du har kosa deg til tross for formen[;)]

Blir London i slutten av mnd., gleder meg[:D][:D], og så har jeg fått nydelige øredobber av sambo i tillegg til London. Hadde med kake på jobb, orket ikke spise selv, hater å spille frisk når jeg føler meg så sliten og kvalm.. Men måtte bare dra fra jobb halv to. Blæææ.. Henta ei blid snuppe i barnehagen, og finner ut av glidelåsen i dunposen (ny) er ødelagt uten at de i barnehagen har sagt noe. Fikk ny på Barnas Hus da. Så gikk nu tida, så orket ikke kino eller ut og spise. Så bare hatt besøk, legge meg snart [:D] Nattakos fra kvalma [:'(][:'(]

Gratulerer[:D]
Ikke så greit med kvalme da! Jeg var nesten kvalm hele svangerskapet med Carmen, og det er ikke artig assa... *klemmepå*
Håper du klarer å kose deg litt tross kvalmen[:)]

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

GRATULERER så masse med dagen[:D][:D] håper du har kosa deg til tross for formen[;)]

sign :)

ORIGINAL: Mocco

[;)][:)][:D][;)]GRATULERER SÅ MASSE!! [:D]

Hørtes ikke mye godt ut..[8|]
Masse god bedring, på bursdagen din[&o]

sign

Gratulere sååå masse me dagen[:D]

åh.. så kjedelig å være kvalm da...
Prøv sånne akupressur armbånd(fåes kjøpt på apoteket), eg brukte det når eg va gravid me Isak, dem hjalp masse...

ORIGINAL: Mocco

[;)][:)][:D][;)]GRATULERER SÅ MASSE!! [:D]

Hørtes ikke mye godt ut..[8|]
Masse god bedring, på bursdagen din[&o]

håper du har hatt en fin dag;)

Hipp hipp hurra!!!!!

ORIGINAL: tuppamaara

Hipp hipp hurra!!!!!

Gratulerer med dagen!!! hurrraaa!

Synes overhodet ikke synd på deg du har jo den største bursdagspresangen du kan få i magen...misunelig.....

Gratulerer så mye med dagen som var i går, 35 år er en fin alder...;)

ORIGINAL: twinanne

Synes overhodet ikke synd på deg du har jo den største bursdagspresangen du kan få i magen...misunelig.....

Gratulerer så mye med dagen som var i går, 35 år er en fin alder...;)

Takk [:)] Ja skjønner den [;)] Mange som har det verre, så bør egentlig ikke klage, men slitsomt er det for det [;)]

Back
Topp