FYLLEKULE

EnnairaM

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
NEI, jeg har ikke vært på fylla ;) Men....

Føler meg snytt :p Da jeg fant ut at jeg var gravid tenkte jeg, ingen flere dagen derpå på over et år, det blir greit (ikke at jeg drikker så mye til vanlig). MEN! Nå våkner jeg nesten hver morgen, og føles som jeg har vært på århundrets fyllekule! Makan ;)

Samme følelsen av fyllesjuke her :-P Hver morgen og egentlig jevnt over hele dagen. Makan!!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Samme følelsen av fyllesjuke her :p Hver morgen og egentlig jevnt over hele dagen. Makan!!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Ohyes! Vel, da får vi håpe at vi slipper dagen derpå når vi tar noen glass vin når vi er klare for det igjen ;) *Ønsketenking*

Enig, hatt det på samme måte hver dag i snart ei uke. Slitsomt å være konstant "fyllesyk"! Satser på at det roer seg igjen snart :)

Jess, jeg sa det faktisk til mannen igår, at det kjennes ut som om jeg er fyllesjuk hver eneste dag :P

Hehehe. Det er koselig med dagen derpå dager i 9 mnd :P

Morro og høre at flere er "fyllesyke" :) følsen begynte forrige uke her egentlig... Sa det til mannen min jeg også, kjennes ut som jeg var på fylla i går liksom:)

Føler at jeg sitter bakfull på jobb, eller kjører bil - det kan jo umulig være helt trygt! Godt jeg har 2 min i bil til jobb :P

Back
Topp