Fylle opp fryseren før fødsel?

Kan man fryse ostekrem? Alltid trodd at glasur osv ikke egnet seg noe til frys :bookworm: Takk for forslag forresten!

Ja! Jeg fryser ostekremen min og den er dødsgod tint. Laget med smør, Philadelphia og melis. Ikke noe problem å fyse :)

Herregud, jeg blir sulten av denne tråden :hilarious: hvordan klarer dere å ligge unna alt hvis dere lager i god tid? Tror jeg hadde vært ganske rask på å tømme fryseren :hilarious::hilarious:

Sniker :)
IKEA har (hadde?) noen fine ildfaste former i glass med lokk som også tåler frys. Supert til lasagne :)
Vi har sånne ildfaste former med lokk derfra. Men sliter fort med plassen i skapene hvis vi skal ha ekstra former som vi fryser ned :bag:

Takk for mange fine tips til både det ene og det andre! Får håpe bekkenet kan bli litt bedre så jeg får startet litt til uka! Tror jeg skal prøve meg på statoilboller i morgen, har hørt så mye om de :p

Hei!

Jeg har lyst til å lage litt diverse av middager og bakstverk nå som permisjonen har startet. Men nå som jeg har skikkelig lyst til å bake og styre litt på kjøkkenet vet jeg jo selvfølgelig ikke hva jeg vil lage :hilarious:

Hittil har jeg bare kommet på boller som kan være greit å ta opp ved besøk etter fødsel osv.

Noen som har noen tips til hva jeg burde lage? Eventuelt hva skal dere lage? :joyful:
Så lurt! Det hadde jeg ikke tenkt på men det var en god idé! Pizzaboller tenker jeg sånn helt umiddelbart!

Back
Topp