Hei!
Jeg har lyst til å lage litt diverse av middager og bakstverk nå som permisjonen har startet. Men nå som jeg har skikkelig lyst til å bake og styre litt på kjøkkenet vet jeg jo selvfølgelig ikke hva jeg vil lage
Hittil har jeg bare kommet på boller som kan være greit å ta opp ved besøk etter fødsel osv.
Noen som har noen tips til hva jeg burde lage? Eventuelt hva skal dere lage?
Jeg har lyst til å lage litt diverse av middager og bakstverk nå som permisjonen har startet. Men nå som jeg har skikkelig lyst til å bake og styre litt på kjøkkenet vet jeg jo selvfølgelig ikke hva jeg vil lage

Hittil har jeg bare kommet på boller som kan være greit å ta opp ved besøk etter fødsel osv.
Noen som har noen tips til hva jeg burde lage? Eventuelt hva skal dere lage?

Takk for forslag forresten!
Han er italiener og lager verdens beste. Dagsprosjekt for ham det, kverner kjøttet selv og full pakke. Han lager også en grønnsaksversjon med squash og auberginer. Lager i stooor form og deler opp i dagsrasjoner til oss. Det har stort sett vært hans bidrag til vår barseltid og er gull verdt for oss å slippe å styre så mye med middag i starten
. Ellers blir det sikkert litt chili con carne, fiskegrateng og annet som er lettvindt middag å ta ut. Kjøper også noen hardangerklinger på bondens marked som jeg fryser, de tiner så kjapt og er lett å bare ta ut og skjere opp om det plutselig skulle komme noen gjester litt sånn på sparket. Svigermor har brukt å bake krydderkake til oss