Kan man fryse ostekrem? Alltid trodd at glasur osv ikke egnet seg noe til frysTakk for forslag forresten!
Ja! Jeg fryser ostekremen min og den er dødsgod tint. Laget med smør, Philadelphia og melis. Ikke noe problem å fyse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man fryse ostekrem? Alltid trodd at glasur osv ikke egnet seg noe til frysTakk for forslag forresten!
hvordan klarer dere å ligge unna alt hvis dere lager i god tid? Tror jeg hadde vært ganske rask på å tømme fryseren 

Vi har sånne ildfaste former med lokk derfra. Men sliter fort med plassen i skapene hvis vi skal ha ekstra former som vi fryser nedSniker
IKEA har (hadde?) noen fine ildfaste former i glass med lokk som også tåler frys. Supert til lasagne![]()

Så lurt! Det hadde jeg ikke tenkt på men det var en god idé! Pizzaboller tenker jeg sånn helt umiddelbart!Hei!
Jeg har lyst til å lage litt diverse av middager og bakstverk nå som permisjonen har startet. Men nå som jeg har skikkelig lyst til å bake og styre litt på kjøkkenet vet jeg jo selvfølgelig ikke hva jeg vil lage
Hittil har jeg bare kommet på boller som kan være greit å ta opp ved besøk etter fødsel osv.
Noen som har noen tips til hva jeg burde lage? Eventuelt hva skal dere lage?![]()