Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rundstykker/horn, eplekake, kanelsnurrer, is, gryte... Kommer ikke på noe mer i fartaHar lyst til å fylle opp fryseren med middager og bakst til barseltiden, altså til oss selv men kanskje noe å ha på lur til evt besøk.
Tips til hva jeg kan lage?
Vi har nettopp fått stor fryseboks etter mange år med et bittelite fryseskap så det skal fylles opp med god matHvis jeg hadde hatt plass i fryser og skulle lage noe, ville jeg nok laget noen matmuffins. For eksempel med ost og skinke. Og eventuelt fylte horn. Og kanskje kanelsnurrer eller eplekake.
Har lyst til å fylle opp fryseren med middager og bakst til barseltiden, altså til oss selv men kanskje noe å ha på lur til evt besøk.
Tips til hva jeg kan lage?
Har ikke ork til å sette igang med matlagingsprosjekter, så har blir det nok middag fra dag til dag i barseltida.
Lagde en god del kanelsnurrere sist gang, men de ble spist opp etterhvert og før fødselen
Har allerede fylt opp frysen med pizzasnurrer, fylte horn, kanelsnurrer og kringle Tenkte ha med horn/pizzasnurrer også på føden, så slipper vi unna med noen tørre brødskiver Ellers tenkt å fryse ned en lasagne og noe gryteretter
Takk Første barnet og 100% sykemeldt, så Da er det ikke så vanskelig å finne tid til å bakeSå flink du er!!!
Men er det han eller du som skal bake? Hvorfor vente når man bare kan gjøre det tenker jeg da Alt som er gjort er diggHer vil ikke samboer begynne å fylle opp enda fordi han mener vi har god tid enn så lenge, men jeg lurer på å begynne å lage hvertfall noe... i tilfelle baby kommer en del tidligere...
Jeg vil heller gjøre det nå når jeg har litt overskudd, enn de siste ukene når ting blir tyngre.Her vil ikke samboer begynne å fylle opp enda fordi han mener vi har god tid enn så lenge, men jeg lurer på å begynne å lage hvertfall noe... i tilfelle baby kommer en del tidligere...
Det er i hovedsak han faktisk, han som erMen er det han eller du som skal bake? Hvorfor vente når man bare kan gjøre det tenker jeg da Alt som er gjort er digg