Fylle luftdekk på vogn

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Merket et av dekkene på stokke trailezen min har mindre luft enn de andre. Vet man ikke skal fylle på bensinstasjon med trykket men med håndpumpe men holder det med sykkelpumpe? Må uansett kjøpe ei pumpe men Hvor kan jeg kjøpe en jeg kan bruke?

Vi har fylt på bensinstasjonen mange ganger... skrudd ned trykket da

Men sykkelpumpe funker også

Man kan fint bruke den på bensinstasjonen. :)
Vi bruker en sykkelpumpe, men husk at ikke alle passer da, så det kan være du må ha med en annen ventil.
Ta med et dekk for å være sikker.
Sportsbutikker, Obs, Biltema, Sparkjøp(?), Jula.. Alle disse har sikkert sykkelpumper.

Vi har brukt pumpa på bensinstasjonen flere ganger. Ellers har vi kompressor som vi plugger i stikkontakta. Fås kjøpt på Biltema o.l.

Vi bodde i byen og jeg trilla der med nr 1, det hendte jeg var innom butikken vogna mi var kjøpt i og fikk de til å fylle for meg :)

Jeg oppdaget lite luft en gang jeg stod på kjøpesenter. Gikk innom barnebutikken som var der og de fylte for meg :)

vi bruker sykkelpumpe :) Alltid tilgjengelig når vi trenger det

Mange gode løsninger her :) endte opp med sykkelpumpe fra clas ohlson - greit å ha uansett

Vi bruker kompressoren som vi også bruker til bilen. Men får tak i sånne overalt nå siden nye sykler og barnevogner har samme ventil som biler. Men Vær obs på at de gamle selges fortsatt.

Vi og har samme vogn, kjøpt en sikkel pumpe og et sett med lappe saker fra Biltema, etter at jeg har punktert på trilletur ;)

Back
Topp