A Anneliane Forelsket i forumet 24 Feb 2007 #1 [:D] Min tur idag! Sambo hadde en imponerende fuktig tur med gutta igår, så idag skal jeg jaggu vise hva jeg kan!! Hirr hirr... KOR Æ GLED MÆ!!!
[:D] Min tur idag! Sambo hadde en imponerende fuktig tur med gutta igår, så idag skal jeg jaggu vise hva jeg kan!! Hirr hirr... KOR Æ GLED MÆ!!!
x1x~Strawberry~ Forumet er livet 24 Feb 2007 #3 Jeg så deg på mor og barn bilde, og jeg er heeelt sikker på at jeg må ha sett deg før. er selv fra tønsberg[:)]
Jeg så deg på mor og barn bilde, og jeg er heeelt sikker på at jeg må ha sett deg før. er selv fra tønsberg[:)]
Buffi Forumet er livet 24 Feb 2007 #6 ORIGINAL: *MammaMø* Kos deg kjempe masse [:D] signere denne eg[:)]
A Anneliane Forelsket i forumet 24 Feb 2007 #8 ORIGINAL: Lucky-Devil85 Jeg så deg på mor og barn bilde, og jeg er heeelt sikker på at jeg må ha sett deg før. er selv fra tønsberg[:)] Det er neimen ikke umulig! Gikk et år på Olsrød på 90 tallet... [:)]
ORIGINAL: Lucky-Devil85 Jeg så deg på mor og barn bilde, og jeg er heeelt sikker på at jeg må ha sett deg før. er selv fra tønsberg[:)] Det er neimen ikke umulig! Gikk et år på Olsrød på 90 tallet... [:)]
papayamammaen Forumet er livet 24 Feb 2007 #10 ORIGINAL: *silly* Ååå kose deg masse[:)] Ja, det blir nok festlig tenker jeg! [:D]