fyll til pizzasnurrer?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
tenkte å bake ett lass i morgen til å ha i frysen. vanligivs fylles de med tykk tomatsaus,fiiinhakket,skinke,purre og mais og sopp,pluss ost og krydder. er det andre som har forslag på ting å ha i? er ikke så glad i kjøttdeig.. tenkte å ta noen med peperoni og ananas kanskje.

hva med vanlig grillpølse i hakkede biter, blandet med baconsot? spnn på tube..?[;)]

kylling,pesto og feta hørtes knall ut! men blir ikke det tørt? når det er ting som skal tines i micro? eller tenkte du å ha saus i tilegg?

grillpølse kan jeg bare glemme,hehe,sambo har bannlyst pølser,han lever så sykt sunt for tiden,pga all syklinga,så her må det grovt mel,og spelt i bollene. :)

ORIGINAL: marie og spira

blir ikke tørt hvis du bruker en del feta... den smelter og fungerer fint som 'saus' og pestoen inneholder jo både olivenolje og parmesan som også blir litt 'saus' [:D] men ikke bruk for mye pesto, det kan bli litt for mye smak [;)]

har alt til pesto i hus,så skal ta å lage det i dag jeg,åsså prøver jeg meg på noen snurrer med det i også! spennende!

hmmm..smart,tror jeg også lager horn med det fyllet ,og snurrer av det med skinke og sånt. :) jess,skal se hva jeg får til! har akkurat begynt å ise av fryseren her,hehe,things to do!

Eg pleie ha berre pizzasaus, smårettbacon eller smårettskinke og ost på toppen[:)] Enkelt og greitt, og knallgode[:D]

Back
Topp