• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

FyFlate!!

Miss Bloomwood

Glad i forumet
Hadde Didrik Solloi-Tangen kommet med denne scenepreformancen med Oslo Fagottkor istedet for det dølle greiene fra i fjor så hadde de fått ufattelig mye mer poeng!!

Det var til å få gåsehud av. Fy flate så rått!!!!

ORIGINAL: Tiki Sniki

Hadde Didrik Solloi-Tangen kommet med denne scenepreformancen med Oslo Fagottkor istedet for det dølle greiene fra i fjor så hadde de fått ufattelig mye mer poeng!!

Det var til å få gåsehud av. Fy flate så rått!!!!

I know!!! Sa akkurat det samme til sambo!!

DET tenkte jeg og - og sa det til meg selv!!! Og så er han til å spise opp hele fyren!!!

Ahhh..han e såååå najs....

Ble jo nesten litt småååforelska...[8D]

Ja, det er jeg enig i!

Det er i slike stunder som dette jeg banner over at jeg ikke tviholdt mer på han altså[8D]

ORIGINAL: Dalarama

ORIGINAL: Kranglefanten

Ja, det er jeg enig i!

Det er i slike stunder som dette jeg banner over at jeg ikke tviholdt mer på han altså[8D]

vært sammen med han ?[8D][8|]

Japp, gått i klasse med han fra førskolen til 1.året på vgs. Var shæster fra førskolen til 2.klasse og siste året på ungdomskolen[:)]

Ja, det er jeg enig i!

vært sammen med han ?[8D][8|]

Japp, gått i klasse med han fra førskolen til 1.året på vgs. Var shæster fra førskolen til 2.klasse og siste året på ungdomskolen[:)]

haha så morsomt...kjenner du til tangen slekta i sfj el ?

Nope, bare heistadgjengen[:)] Som jeg er klar over iallfall. Er så mange jeg kun kjenner på fornavn, selv om jeg har bodd her i snart 5år[8D]

ORIGINAL: karaoke

Tror det er en grense på 8 personer på scenen under konkurransen

Da kunne jo 20 av de stått bak scenen og sunget da, mens resterende 8 sto på PÅ scena.. [8D]

Back
Topp