Fy søren

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Ser på bliss nå .. En mann med 24 koner.. Nå viser de en sånn profet som giftet seg med jenter helt ned i 12 års alder :( blir helt kvalm

Det samme står på her.
Huff og huff.
Enkelte er jo helt forskrudd.

Skjønner ikke hvordan noen kunne tenke seg å dele mannen sin med noen andre jeg da.
Skjønner ikke helt hvordan mannfolka greier å holde styr på flere enn ei kjerring heller, Vet min har nok med meg, tror han hadde blitt gal skulle han ha takla flere :)
Har sett på sister wife/ eller 5 koner heter det vel på Norsk, Liker den serien for de er tross alt voksne og har tatt valget selv. Interessant å se dynamikken dem i mellom.

Skjønner ikke hvordan noen kunne tenke seg å dele mannen sin med noen andre jeg da.
Skjønner ikke helt hvordan mannfolka greier å holde styr på flere enn ei kjerring heller, Vet min har nok med meg, tror han hadde blitt gal skulle han ha takla flere :)
Har sett på sister wife/ eller 5 koner heter det vel på Norsk, Liker den serien for de er tross alt voksne og har tatt valget selv. Interessant å se dynamikken dem i mellom.
Er noe annet når de har valgt det selv ja :)
Det har vell de fleste her å :) var
Bare denne profeten.

Jeg hadde aldring verden god tatt flere koner i heimen nei :p

Herregud, så ekkelt. Så driver han å ligger rundt med alle disse konene sine! Må utvikle seg noen kjønnssykdommer etter hvert :yuck:

Back
Topp