Ja, det må være det. Æsj...det var den fredagskvelden! Føler meg nærmest avhengig av taco på fredager. Blæh!Masse løk i tacosaus/salsa og tacokrydder vil jeg tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må være det. Æsj...det var den fredagskvelden! Føler meg nærmest avhengig av taco på fredager. Blæh!Masse løk i tacosaus/salsa og tacokrydder vil jeg tro
Ja, det har du nok rett i. Har observert litt bevisst etter du skrev det med toroprodukter. Fått det borte bl.a, og hun blir helt krakilsk, stakkar. Ferdige krydderblandninger inneholder stort sett alltid løk også, så nå har kryddehyllen fått noen nye "rene" kryddersorter her. Har hjulpet veldig!Masse løk i tacosaus/salsa og tacokrydder vil jeg tro
Jeg har drukket gløgg, og det har ikke vært noe problem men nå har ikke mini reagert på noe jeg har spist heller da, spiser som vanlig, men holder meg unna sterk matSpiser ikke noe med fersk løk i, eller poseretter. Begrenser middagsinnholdet ganske mye, er nå jeg ser hvor mye løk jeg faktisk bruker i maten
Ellers blir hun sår i stompen av bringebær. Og litt ekstra luft i magen av brunost. Ellers har jeg ikke turt å spise så mye rart. Prøvde en pizza forrige fredag som jeg hadde litt sterkt krydder og vårløk på, så tror hun reagerte på vårløk også. Satser på at det var det fremfor chilien
Noen som har noe erfaring med gløgg?
Ellers virker det som at det bare er vanlig kveldsuro, for kaffen drikker jeg midt på ddagen, det går fint. Og ikke noe spesielt ellers.
Men lurer også på hvor lang tid det tar fra man spiser det, til det kommer i melka, og til mini reagerer på det?
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Tenkte meg det. Drakk gløgg samme kvelden som jeg spiste litt krydret pizza med vårløk på, så tror heller det var det. Og fant ikke noe i imnholdslista på gløggen som det kan være hellerJeg har drukket gløgg, og det har ikke vært noe problem men nå har ikke mini reagert på noe jeg har spist heller da, spiser som vanlig, men holder meg unna sterk mat
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app