Fy-mat og amming

Har prøvd meg lite frem ennå, går helt i rene produkter sånn at jeg vet hva jeg får i meg.. fikk servert gryterett med en god del løk på besøk forrige uke, spiste lite men han reagerte ikke.. tenkte jeg skulle vente litt til før jeg tester ut mer.. har ikke ofret nattesøvnen for mat ennå :p

Masse løk i tacosaus/salsa og tacokrydder vil jeg tro :)
Ja, det har du nok rett i. Har observert litt bevisst etter du skrev det med toroprodukter. Fått det borte bl.a, og hun blir helt krakilsk, stakkar. Ferdige krydderblandninger inneholder stort sett alltid løk også, så nå har kryddehyllen fått noen nye "rene" kryddersorter her. Har hjulpet veldig!

Spiser ikke noe med fersk løk i, eller poseretter. Begrenser middagsinnholdet ganske mye, er nå jeg ser hvor mye løk jeg faktisk bruker i maten :-P
Ellers blir hun sår i stompen av bringebær. Og litt ekstra luft i magen av brunost. Ellers har jeg ikke turt å spise så mye rart. Prøvde en pizza forrige fredag som jeg hadde litt sterkt krydder og vårløk på, så tror hun reagerte på vårløk også. Satser på at det var det fremfor chilien :-P

Noen som har noe erfaring med gløgg?

Ellers virker det som at det bare er vanlig kveldsuro, for kaffen drikker jeg midt på ddagen, det går fint. Og ikke noe spesielt ellers.

Men lurer også på hvor lang tid det tar fra man spiser det, til det kommer i melka, og til mini reagerer på det?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Spiser ikke noe med fersk løk i, eller poseretter. Begrenser middagsinnholdet ganske mye, er nå jeg ser hvor mye løk jeg faktisk bruker i maten :-P
Ellers blir hun sår i stompen av bringebær. Og litt ekstra luft i magen av brunost. Ellers har jeg ikke turt å spise så mye rart. Prøvde en pizza forrige fredag som jeg hadde litt sterkt krydder og vårløk på, så tror hun reagerte på vårløk også. Satser på at det var det fremfor chilien :-P

Noen som har noe erfaring med gløgg?

Ellers virker det som at det bare er vanlig kveldsuro, for kaffen drikker jeg midt på ddagen, det går fint. Og ikke noe spesielt ellers.

Men lurer også på hvor lang tid det tar fra man spiser det, til det kommer i melka, og til mini reagerer på det?

Jeg har drukket gløgg, og det har ikke vært noe problem :) men nå har ikke mini reagert på noe jeg har spist heller da, spiser som vanlig, men holder meg unna sterk mat :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har drukket gløgg, og det har ikke vært noe problem :) men nå har ikke mini reagert på noe jeg har spist heller da, spiser som vanlig, men holder meg unna sterk mat :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tenkte meg det. Drakk gløgg samme kvelden som jeg spiste litt krydret pizza med vårløk på, så tror heller det var det. Og fant ikke noe i imnholdslista på gløggen som det kan være heller :-)

Skal prøve meg på løk igjen nærmere jul tenkte jeg, det er virkelig noe jeg savner i maten!

Back
Topp