Fy-mat og amming

Toro produkter... Er jo stappa med løk! Åt bali kyllinggryte og knerten har holdt det gåande i heile natt med mageknip stakkar :(

Halv pakke bixit kjeks på en en kveld ga mage vondt og dadler gir diaré (begrense inntaket til Max 3 om dagen).

Lulilu

Her reagerer vi på løk, erter og kanskje stangaelleri :p synes det er litt vanskelig jeg, maten blir fort så kjedelig uten løk ol.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har mistanke om at han sover dårligere ute i vogna de dagene jeg har drukket for mye kaffe.... (skriver jeg mens jeg sitter å drikker en Starbucks Skinny Latte :P )

Har mistanke om at han sover dårligere ute i vogna de dagene jeg har drukket for mye kaffe.... (skriver jeg mens jeg sitter å drikker en Starbucks Skinny Latte :P )

Hehe, ja lurer litt på kaffen selv. Men en trøtt mamma trenger en kaffekopp ;) Tror snuppa mi bare har generell kveldsuro, for hun er veldig snill på dagen uansett hva jeg har spist eller drukket. Men holder meg unna løk, brus, kål og erter bare i tilfelle ;)

jordbærsyltetøy og muligens appelsinsaft.... er mye å ta hensyn til å tenke på til en hver tid, det er nå iallfall sikkert:)

Jeg kan ikke si jeg har funnet noe spesielt lille reagerer på, men etter å ha spist taco og surkål var han litt grinete så det holder jeg meg unna ;) Holder meg unna løk, brus og kål også, bare sånn i tilfelle :)

holder meg unna løk. Storebror reagerte da jeg hadde spist løk, så holder meg unna det nå. Har ikke prøvd det da, så vet jo ikke om han reagerer på det eller ikke. Kaffe drikker jeg ikke. Ellers spiser jeg alt mulig.

Vi har også hatt to kjipe kvelder etter taco... Skjønner ikke helt hva det er i tacoen som gjøre at vi får trøbbel etter det. Noen som har identifisert det? Har ikke tatt på løk, det er skikkelig fy, fy her!

Vi har også hatt to kjipe kvelder etter taco... Skjønner ikke helt hva det er i tacoen som gjøre at vi får trøbbel etter det. Noen som har identifisert det? Har ikke tatt på løk, det er skikkelig fy, fy her!

Masse løk i tacosaus/salsa og tacokrydder vil jeg tro :)

Kanskje vi kunne delt smakfulle matoppskrifter med hverandre også med mat som går bra :)

Max 2 kaffekopper om dagen, løk, kål og cola er ikke noe jeg har i meg

Ikke funnet ut noe spesifikt han reagerer på enda:) Spiser ikke løk og kål da:) Prøver videre begrense koffeininntaket:)

Men hvor fort går det i melken siden dere har klart å identifisere matvarene? Her er snuppa generelt grinete på ettermiddagen, uten at jeg skjønner hvorfor. Idag har vi prøvd å bytte mme også siden vi delammer, kanskje det hjelper.

Lillemann er mye plaget med luft på ettermiddag og kveld uansett hva jeg spiser og ikke spiser.
Han blir enda verre av alle typer løk utenom hvitløk, kaffe, kål, sterkt krydret mat og bønner. Det er det vi har funnet ut så langt. Holder meg også unna erter og spiser minimalt av melkeprodukter.

Løk, alt av meieriprodukter, sjokolade, blomkål, erter, brus og kaffe/te har lille her reagert på. Ting begynner gudsjelov å gå seg til:)

snuppa her har litt magevondt/ luft innimellom, men da varer det bare en kort stund så er vel mer normalt magevondt som vi også kan få innimellom. Men på disse fem ukene har vi hatt 2 dager som har vært skikkelig ille med nesten konstant magevondt hele dagen og helt utrøstelig, gikk og bysset og bysset. den ene dagen var dagen etter jeg hadde spist en pære og den andre dagen var dagen etter jeg hadde spist druer.

så her reageres det nok på pære og druer så det spiser jeg ikke igjen... før jeg ikke ammer i det hele tatt lenger.

Hehe, ja lurer litt på kaffen selv. Men en trøtt mamma trenger en kaffekopp ;) Tror snuppa mi bare har generell kveldsuro, for hun er veldig snill på dagen uansett hva jeg har spist eller drukket. Men holder meg unna løk, brus, kål og erter bare i tilfelle ;)

Samme her og. Kan ikke si jeg har merket meg noe han reagerer på. Men han er mer urolig til kvelds og rolig på dag uansett hva jeg hiver innpå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her og. Kan ikke si jeg har merket meg noe han reagerer på. Men han er mer urolig til kvelds og rolig på dag uansett hva jeg hiver innpå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tenker også at hun må venne seg på at jeg spiser litt forskjellig. Venter litt til med kål og løk å sånn, men vet jo at kveldsuroen vil gi seg etterhvert som hun blir større :)

Back
Topp