Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mistanke om at han sover dårligere ute i vogna de dagene jeg har drukket for mye kaffe.... (skriver jeg mens jeg sitter å drikker en Starbucks Skinny Latte )
Vi har også hatt to kjipe kvelder etter taco... Skjønner ikke helt hva det er i tacoen som gjøre at vi får trøbbel etter det. Noen som har identifisert det? Har ikke tatt på løk, det er skikkelig fy, fy her!
Samme her og. Kan ikke si jeg har merket meg noe han reagerer på. Men han er mer urolig til kvelds og rolig på dag uansett hva jeg hiver innpå.Hehe, ja lurer litt på kaffen selv. Men en trøtt mamma trenger en kaffekopp Tror snuppa mi bare har generell kveldsuro, for hun er veldig snill på dagen uansett hva jeg har spist eller drukket. Men holder meg unna løk, brus, kål og erter bare i tilfelle
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her og. Kan ikke si jeg har merket meg noe han reagerer på. Men han er mer urolig til kvelds og rolig på dag uansett hva jeg hiver innpå.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app