Er så kvalm, hver dag nesten hele dagen! Er jo bra sånn sett, da skjer det noe i magen. Men føler meg uggen uansett hva jeg gjør flere kvalme damer? hehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og har det sånn at jeg må ligge på sofaen mye av dagen, og spise jevnt. Kan ikke fordra å spise jevnt. Jeg blir så sur når jeg blir sulten og uvel og skjønner at det allerede er tid for mer mat. Men kvalmen holder seg i hvertfall veldig mild eller borte ved å ligge mye, og det er jo deilig.Åja, er delvis sykmeldt pga kvalme. Opplever at den minker så lenge jeg sover, spiser eller ligger helt i ro. Hurra for et sunt svangerskap, der jeg ligger på sofaen og spiser (på trass, ingenting frister!)
Jeg er kjempekvalm. Sover stort sett hele dagen. Det er krise da jeg begynte i ny jobb på lørdag som vikar for ei som er sykemeldt. (Fysisk krevende jobb). Det gjør hele situasjonen ganske uutholdbar!
Ingefær hjalp for meg. Kapsler som jeg kjøpte på apoteket. Tar 2-3 om dagen og bruker Sea-band i tillegg. Søstera mi så de Sea-bandene i går og spurte: er ikke det sånne for svimmelhet.. Jooo,sa jeg.. Tror ikke hun forsto noe, men er ikke helt sikker på det..I dag kom kvalmen for fullt her og. Passer jo bra siden vi skal til Mallorca med svigers i morgen :S
Har ikke spydd enda, men brekker meg helt ut av det blå støtt og stadig.
Bruker sea-band. Men litt rart å bruke de hele sydenferien.
Noen som har tips til hva jeg skal si seaband er når svigermor spør..?