Fy katta.

Hemmeligefrue

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Er så kvalm, hver dag nesten hele dagen! Er jo bra sånn sett, da skjer det noe i magen. Men føler meg uggen uansett hva jeg gjør :P flere kvalme damer? :D hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja men det hjelper å sove å få i meg mat

Jepp her også, og syns det begynner å bli uholdbart nå... Sitter for øyeblikket og lurer på hva i all verden jeg skal finne på til middag som ikke gjør meg dårlig :(

Åja, er delvis sykmeldt pga kvalme. Opplever at den minker så lenge jeg sover, spiser eller ligger helt i ro. Hurra for et sunt svangerskap, der jeg ligger på sofaen og spiser (på trass, ingenting frister!)

Ganske dårlig selv for tiden :( kommer til å bli 100%sykemeldt nå

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Merker det går bra her og så lenge jeg ligger eller sitter i ro. Men ikke lett det med en på straks tre og en på 1,5 år :P hehe

Må også spise ganske regelmessig for å holde det i sjakk.

Har kastet opp noen dager nå ja:/ glede meg til å kaste opp liksom:/ hehr

Går i rykk også napp her! Hadde 5 dager kvalm/ kaste opp, deretter 4 dager uten kvalme, men nå er det tilbake igjen! :( og halsbrann!? Sist fikk jeg ikke halsbrann før de siste månedene... så ekkelt!

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Åja, er delvis sykmeldt pga kvalme. Opplever at den minker så lenge jeg sover, spiser eller ligger helt i ro. Hurra for et sunt svangerskap, der jeg ligger på sofaen og spiser (på trass, ingenting frister!)
Jeg og har det sånn at jeg må ligge på sofaen mye av dagen, og spise jevnt. Kan ikke fordra å spise jevnt. Jeg blir så sur når jeg blir sulten og uvel og skjønner at det allerede er tid for mer mat. :( Men kvalmen holder seg i hvertfall veldig mild eller borte ved å ligge mye, og det er jo deilig.

Jeg er kjempekvalm. Sover stort sett hele dagen. Det er krise da jeg begynte i ny jobb på lørdag som vikar for ei som er sykemeldt. (Fysisk krevende jobb). Det gjør hele situasjonen ganske uutholdbar!

Jeg er sykemeldt på grunn av kvalme og oppkast.. Har kastet opp alt fra 5-10 ganger hver dag til de siste dagene.. Nå er jeg bare kjempe kvalm hele tiden.. Må spise, ligge stille og sove for at det skal bli bedre.. Kjedelig og forhåpentligvis snart over :)

Jeg er kjempe kvalm 24/7 :( veldig slitsomt spesielt når jeg har 2 barn som krever sitt. Gleder meg bare til det er over og det kan nytes :)

Jeg er kjempekvalm. Sover stort sett hele dagen. Det er krise da jeg begynte i ny jobb på lørdag som vikar for ei som er sykemeldt. (Fysisk krevende jobb). Det gjør hele situasjonen ganske uutholdbar!

Hvis du må gå på jobb vil jeg anbefale deg å ta kvalmedempende. Du bør snakke med legen om det. Det finnes i hvert fall tre ulike typer som skal være trygge å ta når man er gravid.

I dag kom kvalmen for fullt her og. Passer jo bra siden vi skal til Mallorca med svigers i morgen :S
Har ikke spydd enda, men brekker meg helt ut av det blå støtt og stadig.
Bruker sea-band. Men litt rart å bruke de hele sydenferien.

Noen som har tips til hva jeg skal si seaband er når svigermor spør..? :P

I dag kom kvalmen for fullt her og. Passer jo bra siden vi skal til Mallorca med svigers i morgen :S
Har ikke spydd enda, men brekker meg helt ut av det blå støtt og stadig.
Bruker sea-band. Men litt rart å bruke de hele sydenferien.

Noen som har tips til hva jeg skal si seaband er når svigermor spør..? :p

Ingefær hjalp for meg. Kapsler som jeg kjøpte på apoteket. Tar 2-3 om dagen og bruker Sea-band i tillegg. Søstera mi så de Sea-bandene i går og spurte: er ikke det sånne for svimmelhet.. Jooo,sa jeg.. Tror ikke hun forsto noe, men er ikke helt sikker på det..

Back
Topp