Fy for pokker!

Angelicka

Forumet er livet
Er det mulig å få bekkenløsning SÅ tidlig!?! Har aldri hatt det før, men dette her er jo bare grusomt vondt!

Det er nok mulig ja. Ta kontakt med lege, og få henvisning til fysio. Så lenge du er gravid, så er det gratis. Ikke sikkert det blir bedre, men kan hende du klarer å holde det i sjakk. 

hei=)  Aldri hatt bekkenløsning men signerer over her. kontakt lege, det er verdt ett forsøk..=)

Ja er mulig, og du er ikke alene. Sist fikk jeg bekkenløsning når jeg var 12 uker, men denne gangen kjenner jeg antydning til at det er på vei allerede. Skal til legen den 10/10 og da skal jeg be om rekvisisjon til fysio. Sist gang gikk jeg uten å gjøre noe med det før jeg var 25 uker for jeg skjønte ikke at det var bekkenløsning jeg hadde, så nå skal jeg passer på at det er mer å gjøre med saken enn å gå rundt med smertene.

Er nok mulig ja.

men jeg fikk det ikke dekket - selv om jeg var gravid... Jeg måtte dekke opp til frikortgrensen, også etter det fikk jeg gratis... Husker ikke helt hvorfor det var sånn da men..

Hm.. Er det noe smertestillende jeg kan ta akkurat nå frem til jeg får ringt til legen i morgen? Dette kom bare sånn plutselig som lyn fra klar himmel. Kan det plutselig bare forsvinne igjen, eller må jeg regne med å gå som dette? Bør jeg holde meg hjemme fra jobb i morgen? *Sukk* Mange spørsmål her :)

Puh! Natta gikk tålelig ok. Har fått time hos legen kl. 10.40 i dag :)

Jeg har mye hjelp av kiropraktor, men betaler alt selv. 350 kr for 20 minuter.....

Back
Topp