Fy for et styr..!!!! Elkjøp..

ORIGINAL: IdaMamma90

:o herregud.. servicen sin det tenker jeg.. [8|]
Nå har vel stort sett ingen som jobber i sånne butikker noe særlig med kompetanse, men dette var drøyt! [:@]Folkeskikk burde man hvertfall ha en liten dose av...

Jepp! Dessverre så er det sånn ja. Kompetansen er ikke høy og kunden har iallefall ikke rett - til noe som helst egentlig. Men synes bare det er skikkelig rart at en kjede som er så "stor" ikke gjør noe med slike ting. De kommer jo til å miste mange kunder, og har det allerede har jeg nå skjønt i ettertid..

ORIGINAL: cleo_84

ORIGINAL: Pijah

Jeg hadde kommet til å sendt en kvass mail til Elkjøp om at dette hadde de å ordne opp i, i form av kompensasjon til både deg og din far, hvis ikke går du videre med saken.
Du har lov å kreve reduksjon i prisen når de ikke leverer det du har bestilt. Og du kan kreve full refusjon for leveringen, for der har de faktisk brutt avtalen!! Makan til tullinger!

Skal se om jeg finner igjen krangelen min, så kan jeg sende deg nr til øverste sjef.. [8D]

[;)]

Finner den ikke. Er et par år siden den krangelen, har sikkert slettet mailen.
Han het Bård et eller annet..

Jeg hadde kommet til å sendt en kvass mail til Elkjøp om at dette hadde de å ordne opp i, i form av kompensasjon til både deg og din far, hvis ikke går du videre med saken.
Du har lov å kreve reduksjon i prisen når de ikke leverer det du har bestilt. Og du kan kreve full refusjon for leveringen, for der har de faktisk brutt avtalen!! Makan til tullinger!

Skal se om jeg finner igjen krangelen min, så kan jeg sende deg nr til øverste sjef.. [8D]

[;)]

Ok [;)] Tusen takk iallefall

[;)]

Etternavnet var Bårdsen, han har sluttet, nå er det en som heter Andreas Niss[:)] Dere skulle UTEN tvil blitt tilbydt komp. for det dette medførte dere, og det uten og be om det![:'(]

Back
Topp