fy flate

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
[:(]
har lagt mye på meg de siste 4 årene. veier nå 84 kg og er bare ca 152 høy [:@] [:(]
vi trenger prøverør for å få barn, og det er meninga at vi skal sende inn søknad i januar/februar. jeg trenger virkelig å gå ned en del kg til da.. vurderer å begynne på ketolyse igjen, eller noka-dietten bare for å veie nok til at søknaden blir godkjent.
 
ORIGINAL: Habby

Ds er du på rette stedet[;)] Du får ha masse lykke til med slankingen[:)]
Men hvorfor ikke bare endre kostholdet, noe ala Grete Roede slanke metode?


Sign!
 
ORIGINAL: Habby

Ds er du på rette stedet[;)] Du får ha masse lykke til med slankingen[:)]
Men hvorfor ikke bare endre kostholdet, noe ala Grete Roede slanke metode?


kg sitter så godt på meg at det nytter ikke kun å ende kostholdet.. [&:] prøvd før..
må liksom litt mer dratiske ting til.
 
Har prøvd mange ganger før jeg også. Men hjalp med reductil for meg.

Men ellers er det som de andre sier kosthold og trening:)
 
ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Hm..vet hva du mener når du sier at kiloene sitter godt ...men hos emg så funka d å begynne å trenemye og kick starte med barer og sånn noka elle nutrilett..ertsatta bare to måltider i starten da..så bare snek dem ut etterhvert..og start på xenical[:)] Enkelte ganger så går d bare ikke bare å spise sunt nei..men d kan nok hende du er nødt til å særiøst telle kcalorier..så du vet hvor mye i minus du må ligge for å greie å gå ned...ikke alle som kan bare pise sunt ..man kan spise mye sunn mat o overskride kaloriinntaket mye slik at man egentlig bare holder vekta..hvis du skjønner? Såå derfor er grethe roede så kjekt for der har de sånn side der man kan skrive inn hva man har spist og den regner kcal for deg.
Hvis man spiser bare 100 kcal mer hver dag ...noe som bare tilsvarer en brødskive ca...så kan man gå opp 5 kg på et år!


derfor jeg tenkte å starte med nutrilett i et par uker kanskje [:)] å så begynne med noe annet. (hadde litt lyst til å gå på grete roede kurs, men det er ganske dyrt. vet ikke om det er verdt det..)
å når det blir litt varmere ute skal jeg begynne å går tur. for kaldt nå [&:]
 
Back
Topp