FY flate....

Snuppilura

Glad i forumet
Da jeg kom hjem kl 16 i dag slo det mot meg av bensinlukt da jeg åpnet ytterdøra.
Jeg viste at vi oppbevarer ikke farlige midler i huset eller kjellern sånn at her var det noe muffins på gang. [>:]
Den skyldige var mannen min...han hadde fylt bensin på klippern i går før han reiste. Han hadde glemt å sette dunken på plass i fjøsen OG skru igjen vakumskruen. Dunken har tippet noen cm fra husveggen og lekket godt siden i går...bensinen har trukket inn i den gamle husmuren vår så nå kjennes det ut som om noen har dynket huset vårt i bensin.....noe det forsåvidt nettopp er!!!!! [:-]
Barna ligger på loftet under vinduet i frisk luft, mens jeg sitter her med hvert eneste vindu åpent for å få luftet ut.... Faen så forbanna jeg er!!!! Gjett om gubben skal får høre det!! [:@]
Det tok bare en liten halvtime før jeg fikk skikkelig hodepine etter vi kom hjem. Heldigvis lå minstemann å sov i vogna og størsten var ute med nabogutten...

Får jeg ikke luftet skikkelig ut til i morgen tidlig så setter jeg opp telet i hagen, så blir det camping på oss i et par dager....tør ikke ha barna gående i denne stanken! [X(]

Det hørtes jo litt farlig ut det der!!

Jeg har vannet muren godt i kveld...regner med vi får litt vann i kjellern siden den ikke er helt tett. Lukter heldigvis ikke på loftet hvor vi skal sove så jeg regner med det går bra.

Svigermor kommer hjem i morgen så vi sover nok der et par dager hvis det ikke blir helt borte.
Men jeg regner med at det forsvinner ganske kjapt når jeg har fjernet kannen og vannet litt. Håper bare det blir regn i natt så det trekker bort.[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp