FY FLATE!!!!!!!!

KathMor

Forumet er livet
Jeg har fått dette av James i bursdagsgave

Canon EOS 550D [:D] Kan ikke detta, men skal vist være et veldig godt kamera?! [:D]

Heldiggrisen [:D][:D]

Canon er vel kremen av kameraer det Enjoy!! [:D]

Lest litt om det på nettet nå - jeg er STOR fornøyd [:D][:D]

Ja det tviler jeg ikke på [:D][:D]

nice!![:D][:D][:D][:D]

Det fortjener du!!![:)]
Snille James...:)

Nice

Men skal vi si grattis med dagen? Eller er jeg bare veldig treg?

woooow[:)] snill mann du har da[;)]

da forventer vi masse proffe bilder fremover;)

Passer bildetråd-Kath perfekt[:D] Snille James!

Jeg er strålende fornøyd med mitt (helt likt[;)]) Håper du blir fornøyd!!

misunneliiig.. har 450D, dritfornøyd. Prøvd det du har og eeelsker det [:D] Fantastisk kamera [:D]

Oioioi, det er jo en ganske så flott gave kan man si ;) Tror han liker deg litt!

Har 500D, og kunne ikke vært mer fornøyd. Ditt kamera er jo enda bedre, så tror du kommer til å få noen skikkelig blinkskudd ;) lett å sette seg inn i er det også!

Jeg kan ikke dette her så dette er kjempe gøy å høre [:D] Gleder meg masse til å sette meg inn i det - og gjett om jeg kommer til å løpe rund tog ta bilder i dag da!!! [:-][&:][8D][8D]

ORIGINAL: PrinsesseC

Nice

Men skal vi si grattis med dagen? Eller er jeg bare veldig treg?

Nei, slapp av! Du har fortsatt litt tid. Ho har den 25. [:D]

Og, meganice kamera!! Så flink James er da!!
Du kommer til å bli storveis fornøyd!

Og du som er så god i engelsk, har jo ingen problem med å lære det via nettet [:)]
jeg som er helt nerd i engelsk blir det værre med

ORIGINAL: MariaMum86

nice!![:D][:D][:D][:D]

For et fint kamera. Utrolig deilig med speilrefleks. Kjenner selv at jeg trenger det. Spesielt når man har barn så er jo det smile sekundet borte før man får tatt bilde.

Og du kos deg masse masse i kveld. Håper dere får en fortreffelig aften [:D]

DET var en flott bursdagsgave! Snill mann du har, men så er jeg sikker på at du har fortjent det også! [:D]

Vi kjøpte samme kamera før jul og er veldig fornøyd så langt. Men tror jeg skal sette meg ned og lese bruksanvisningen litt nøyere slik at jeg får brukt alle funksjonene riktig! Det er i alle fall mye gøyere å ta bilder med et sånt kamera enn kompaktkamera. Jeg sjekket en del på nettet før vi bestemte oss for dette, og så vidt jeg har skjønt er dette det mest proffe kameraet for amatører om du forstår [8D] Så en veldig flott gave du har fått, ja [:)]

Du er heldig, no kan du ta mange fine bilder av kidsa :)

Ai ai aiai..så flott frøken! Snille James! Nå blir det bare superbilder fremover, hehe!
Kos deg masse ikveld også, blir stas med feiring!

Back
Topp