FY FLATE!!!!!!!!

KathMor

Forumet er livet
Jeg har fått dette av James i bursdagsgave

Canon EOS 550D [:D] Kan ikke detta, men skal vist være et veldig godt kamera?! [:D]

NIIIIIICE!!!! [:D][:D][:D] Snille mannen!!

ORIGINAL: MeMyself

Jeg vet!! GOOOOOOOE mannen min Har jo prata om det, hatt så lyst på... Jeg tar mye bilder og klager litt he rog der på kvaliteten.. Nå altså - nå skal jeg kose meg i helga gitt!!! [:D]

Så snill han er da de er rett å slett nydelige disse mannfolka våres :) Får enten iphone 4 eller mini pc av typen til brusdagen siden jeg ønsker meg det :)

Så moro!!! Snill mann!!

Det er vel det kameraet som også har HD-video??

Vi har 350D og er kjempefornøyd!![:D] Men skulle hatt et kurs på det... Kan ikke så mye.. Men gode bilder får du garantert!!![:D]

URETTFERDIG [&o]

Sånn vil jeg også ha! Heldiggris! for en snill mann du har [:)]

Ønsker meg ett til 20års dagen, men får neppe et sånt et [8D][8|]

ORIGINAL: *MissMe*

Så moro!!! Snill mann!!

Det er vel det kameraet som også har HD-video??

Vi har 350D og er kjempefornøyd!![:D] Men skulle hatt et kurs på det... Kan ikke så mye.. Men gode bilder får du garantert!!![:D]

Jepp jepp - det har sånn HD video [:D] GUUUU som jeg gleder meg, kjenner den gamle papparazi´n kommer snikende - eller retteresagt kanskje emd stormskritt!! Kommer til å ta MASSE bilder kan dere si!

OG Vand - Emma går utne bleie hun hjemme nå - så får vel ta bilde av ei som gjør i buksa og dermed hyyyylgriner [8D]

ORIGINAL: MeMyself

WOOOOOOOOW, grattis!

snille snille James[:D]

kjempeheldig!!! vi har speilrefleks og skulle ønskt jeg kunne mer om det.

Ahhh, så nydelig[:)] Da er det bare å hive seg rundt å lære seg stæsjet[;)]

Jeg fikk det tilsvarende til Nikon (D3100) til jul av Stian, og skal på nybegynnerfotokurs på mandag! Gleder meg masse!

så heldig du er[:D][:D]
snille mannen din[:D]

koseli gave... kjekt å ha ein skikkelig kamera....[:D]

JEEEEEEEEJ!!!!![:D][:D][:D]

Ja, må virkelig sette meg inn i det nå, lære på you tube og sånt! Nei detta er gøy [:D][:D]

Grattis [:D] gøy med nytt kamera [:)]

OHhhhhhhHHH...NIZE. Det er knall bra. Svigers har det.

Back
Topp