Fy faen!!!!!

Takk og lov! Heller noe ekte, om enn ikke min smak. Shacles var sammensatt av dommerne for å funke i det programmet. Liker ikke ting som er falske og påtatte bare for å tjene penger. Fire fine damer som kan synge litt (ikke godt nok til at de gikk videre som individuelle deltakere) og har bra kropp. Eller en som har viet livet sitt til musikken. Hvem er mest verdig vinner. Hmmmm....

ORIGINAL: :Twinmama

Håper for guds skyld at jeg slipper høre han på radioen hele jula og langt inn i 2010.... [:'(][&:]

det finnes diverse knapper på radioen...

Syns det e ein skandale!

ORIGINAL: Galest

ORIGINAL: Heijdii

Nå ble jeg skuffet over det norske folk![:-]

Amen.

Signerer denne!!

ORIGINAL: Prisilla

Det var fortjent! [:D]

Er det harry bare fordi det ikke synges på engelsk, og fordi han ikke kler seg i bare stringtruse da eller?

hahahahahaha[:D]å bra er kanskje det[:)] hurra for chand[:)]

Vel, jeg hadde ikke kjøpt noen cd av noen av dem - så jeg driiiter i hvem som vant og ikke! Men må si at det var litt morsomt at han vant fordi "alle" her inne har hver gang de siste ukene nå laget møkkatråder ang at Chand er videre. Godt for han at det er fler enn bv'ere som ser x-faktor [;)]

'ble såååååååååååååååååååååååååås skuffet jeg..

Tror dere likevel Shakles får en platekontrak??

Årets indertier..............................! KRISENORGE!

Hele X-factor har jo vørt helt latterlig- ingen som fortjente og være i finalen spør du meg!!

Helt patetisk dårlige hele gjengen!

cathrine liker chand mer enn halv nakne jenter!!heiiiiia chand[:D]

smååååå trønder i mæ enno,sjøl om æ itj har bodd i trøndelgaen sea æ va sæks år[:D]

hohohohohohoho!!! derre va arti ja

ORIGINAL: Fru Riskorn

Takk og lov! Heller noe ekte, om enn ikke min smak. Shacles var sammensatt av dommerne for å funke i det programmet. Liker ikke ting som er falske og påtatte bare for å tjene penger. Fire fine damer som kan synge litt (ikke godt nok til at de gikk videre som individuelle deltakere) og har bra kropp. Eller en som har viet livet sitt til musikken. Hvem er mest verdig vinner. Hmmmm....

Jeg må bare spørre deg om du har hørt disse jentene synge? For de har helt syke stemmer nemlig! OG igjen feil at de ikke klarte å gå videre individuelt, så de måtte bli satt sammen, men dommerne ville ha en gruppe som kunne ha sjangser til å komme langt og så potensiale hos disse jentene.

Ja hun ene er en VELDIG god venninne av meg, og jeg var å så på i kveld der det utrolige skjedde, at de ikke vant.

Men jeg syntes de hadde tatt seiere før de ropte stemmene, etter hvordan publikum oppførte seg i forhold til dem enn når chand opptredde - måtte ha vært der for å forstå

Han var fortsatt den eneste som hadde X-faktor, som var navnet på programmet...
Syngedamer som stønner og peser har vi nok av..

ORIGINAL: Labambie

Å?
Ka norske jentegrupper du då tenke på?

ORIGINAL: Fru Riskorn

Enig!
Og......... hvis Shackles har det som trengs, vil de allikevel slå igjennom.
Men jeg synes Chand fortjente å vinne. Heia Chand!

ORIGINAL: Niiiitah87

ORIGINAL: Labambie

Å?
Ka norske jentegrupper du då tenke på?

Lurer jeg også på....

Og det er jo HELT tydelig at folk flest ikke klarer å høre et talent når det står forran trynet på dem..
Shackles har faktisk helt syke stemmer,de KAN synge....Om ikke folk har hørt på eller..????
Chand duger som pupartist oppi nord norge ,Shackles har stemmer som diuger !!!!
Det er jo helt skandale at Chand vant...fyy faen..
Jeg spyr..

ORIGINAL: *Eva*

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk setter himmel og jord i bevegelse når noen blir stemt ut,eller vinner noe.
Er jo bare en tittel...
folk får det til å høres ut som at man aldri kommer til å høre mer fra de andre deltakerne..
til alle dere som klager på at chand vant: SHACKLES FORSVINNER JO IKKE ! de har jo sagt at de skal synge å opptre..så man hører nok mer fra dem uansett...
er da INGEN som sier at dere MÅ høre på chand,selv om han vant x-faktor [8|]

og omvendt...

er ikke det det er snakk om,det er snakk om å fortjene det man vinner..

Haha, det er jo litt komisk når folk bruker SÅ mye energi på å bli forbanna over at "feil" person vant. Det har jo vist seg gang på gang at det kan være lønnsomt å bli nummer to; slippe alle forpliktelsene som 1.plassen fører med seg. Og om de er så fantastiske som dere sier, så kommer de da til å gjøre karriere uansett.

Og at noen faktisk antyder at det må ha blitt jukset med avstemmingen? Hehehe. [:D]

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Kommentarene etter at Chand vant viser i hvert fall hva slags syn folk sørpå har på oss som bor nord for Dovre... Vi er visst bare en gjeng bygdetullinger, ser det ut til...

Det stemmer ikke på alle...jeg liker dere nordpå jeg...[:)]

Back
Topp