Fy faen

her å...[&:]
huff!!

Hehe! Hvor blåser det? blåser litt her også... 

haha skjønner foresten at det e flere som kjede sæ.... oooh æ har fått ei stjerne til!! grætz t mæ sjøl:P

No har eg laga 3 innlegg på under 3 min, å det har aldri skjedd før. Men no var det berre rett å slett for dølt her inne[:D]

Eg befinn meg i trøndelag[:)]

Syns du va veldi flink å bidra, d m卿 si!! æsj håpe d slutte å blås der t vi skal fly dit.. Skjer d ellers nå spennanes?

Når skal du hit da? kan jo evt oppdatera deg,hehe[:D]
Næsj, spanande å spanande. Site i min skinnstol,dataen på fanget, sambo i sin skinnstol med dataen på fanger. Sambo sin sønn i soffaen med dataen på stovebordet. Å Helmine-Lineah i senga si. Pizzaen er fortært(noko dei fleste her inne sikkert har fått med seg no,hihi), og snopen går fortsatt innpå. Fyre i ovnen å høyre på den jævlige vinden ute[:D]Nyter livet rett å slett.

Det blåser godt ja! Deilig å sitte inne i varmen og høre på vinden utafor [:D]
Hehe, her sitt vi også me en kvær sin pc på fanget. Vældi sosialt... [8D]

ORIGINAL: lindis

No har eg laga 3 innlegg på under 3 min, å det har aldri skjedd før. Men no var det berre rett å slett for dølt her inne[:D]

Eg befinn meg i trøndelag[:)]

Flinke du!

haha hørtes egentli deili ut da:P
SÅ fint navn ho hadde forresten:)

manda formiddag! må jo seff en tur innom oslo, d tok kortes tid å va billigst. ganske merkelig egentli!

ORIGINAL: Minks

haha hørtes egentli deili ut da:P
SÅ fint navn ho hadde forresten:)

manda formiddag! må jo seff en tur innom oslo, d tok kortes tid å va billigst. ganske merkelig egentli!

Åhhh, tusen tusen takk. So hyggelig sagt[:D] Så da reiser du frå ein liten plass reknar eg med?? Er alltid slik når eg skal fly heim eller tilbake hit. Alltid ein mellomlanding i Oslo eller Bergen.

ORIGINAL: .Lolla.

Her også. Snøstorm [&:] Vogna sto ute med både regntrekk og myggnett, men ble full av snø [8|]

Hehehehe! Ikkje meininga å le, men såg plutselig for meg at du står med snømåka å måkar ut av ei barnevogn[:D] I snøstorm!!

liten plass

Jepp "store" Evenes:P  haha sjekk ut sizen på terminalen, detta e vel etter utbygginga trur æ:P

men den nærmeste flyplassen e enda mindre. hehe
Bor i Narvik så må som regel via oslo eller bodø, en gang måtte æ via tromsø, d e litt spesielt egentlig:P hehe

Oh Yes [&:]

Forbainna sjitvær[:@]

Smarte meg hadde hengt ut regntrekket for det regna her en dag.. så når jeg åpna døra dagen etter å skulle ta d inn så var det f%"% meg borte[:-] [8D] jaja, det regna ikke akkurat da så jeg gikk ut å så meg litt ekstra rundt om det lå noen plass rundt huset.. Joda der ser jeg det ligge balla sammen i busken til naboen[8D] Så jeg sprang til busken å røska det med meg, og trilla så fint videre[8D] *litt flaut*

Var storm her i går, møre. Turte ikke å ha vogna ute, redd den skulle tippe. Snøa, hagla og regna vannrett [8D]

Back
Topp