Fy faen....

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Jeg sendte en mail til sjefen pga jeg er sykemeldt for opptrening........og ville at han skulle vite at jeg er gravid slik at han forbereder seg på å måtte skaffe vikar siden jeg sliter med bekkenet.
JA jeg har vært en kjip arbeidstaker:
jeg begynte i jobben aug 08 og ble sykemeldt 50% fra slutten av desember pga graviditet og 100% fra mars 09 til føselen.
Hadde så permisjon. Pga smerter i ledd og muskler var jeg sykemeldt igjen 50% med en gang etter permisjonen før jeg begynte i opptrening 2 mnd etterpå og er 100% sykemeldt pga det. Så JA, jeg er verdens værste medarbeider.
MEN i mailen tilbake så nevner han ikke graviditeten. Han sier ikke gratulerer eller noe!!!! Han sier bare at han hadde prød å kontakte meg pga oppfølgingsmøte og når det møtet blir. WTF??? Er det ikke vanlig høflighet å si iallefall gratulerer eller noe selv om han kanskje ikke er så begeistra? DRITTSJEF!!!!!

syns ihvertfall han kunne sagt gratulerer ja, det er litt dårlig gjort..
men tror ikke mannlige sjefer har samme syn på det som kvinnelige sjefer
desverre..

ORIGINAL: langlifrøken

syns ihvertfall han kunne sagt gratulerer ja, det er litt dårlig gjort..
men tror ikke mannlige sjefer har samme syn på det som kvinnelige sjefer
desverre..

Helt sikkrt ikke. Men kunne nevnt det med et ord da. VAr jo et direkte svar på den lange mailen jeg skrev med en forklaring på at jeg er gravid og at jeg var lei meg for de følgene det ville gi......

Menmen.....han syns sikkert jeg er superteit! haha

Mannfolk !! Siste jeg var gravid, var min nærmeste sjef en 60 år gammel mann som hadde lite til overs for gravide...
Han gratulerte meg aldri, sa bare at han var "overrasket"... Heldigvis sjefen over han igjen gratulerte meg..
Men jeg tror enkelte, spesielt menn, ikke tenker slik i det hele tatt, så lenge de ikke er i småbarnsperioden selv... desverre

ORIGINAL: PMS

Mannfolk !! Siste jeg var gravid, var min nærmeste sjef en 60 år gammel mann som hadde lite til overs for gravide...
Han gratulerte meg aldri, sa bare at han var "overrasket"... Heldigvis sjefen over han igjen gratulerte meg..
Men jeg tror enkelte, spesielt menn, ikke tenker slik i det hele tatt, så lenge de ikke er i småbarnsperioden selv... desverre

Ja....huff! Gamle mannfolk! Han er vel 55 år tror jeg, og en skikkelig tørr og kjip fyr!
Gleder meg sånn til å bytte jobb[:D]

Ikke bry deg med han! Slike typer tenker kun på bedriften, og ikke at sine ansatte faktisk er mennesker de også... Ikke verdt å bruke tankene sine på! Gled deg heller med graviditeten du, og tenk på alle som HAR gratulert deg[:D]

Herregud for en møkkasjef. må da gå an å ha vanlig folkeskikk å gratulere i allefall. Selv om han må finne vikar. Herlighet det er jo ikke din feil at du har vært sykmeldt og sånn.

Å, vi har det ganske likt angående det med jobben da, vet hvor fæl man føler seg, selv om
man ikke kunne gjort noe anderledes[&:]

Syns sjefen din virker som en kald person, som ikke bryr seg om noe annet enn jobb...
Et gratulerer kunne han virkelig ha skrevet!!![:@]

Jeg ringte til personalsjefen og fortalte at jeg var gravid idag, og at bekkenløsninga allerede
var kommet. Og han sa gratulerer med en gang og jeg hørte på stemmen hans at han ble glad
på mine vegne.. Er jo slik det skal være!

Back
Topp