fy faen tror jeg klikker!!!!!!!!!!

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: Tuttelure

det er vel sikkert bra gutteprat - jeg spurte igjen hvorfor skrive det - og det han svarer er at han gikk fort fra hun sa han hadde en liten familie og satte seg ved ett par kamerater - jeg kunne bare spørre de... huff så unødvendig..gleder meg ikke til neste bytur ofor å si det slik. men vi får jobbe med tillitsspørsmålet - og ja jeg får huske at han kan motstå fristelser........... 

Lykke til.

Må være tøft at han vil ut med gutta, særlig når man sliter med tilliten (eller er det selvtilliten?) *klem*

vennegjengen hans er veeldig glad i byn og fylla. de nærmer seg 30 mange men har vel løpt på byn så og si hver helg siden de var gamle nok til å gå på byn. enda de har fått dame flere er det ganske gira på byn lell. håpte dette skulle endre seg men.. problemet er vel at han alltid blir uber-drita.. og da vet jeg med meg selv (fra ett tidligere forhold) at man kan "miste kontrollen" og gjøre ting man slettes ikke ville gjort ellers.

Jeg trodde jeg hadde fått en brukbar selvtillit nå, men det er noe m at man sitter låst hjemme med baby på armen - og blitt mamma i stedenfor bare ei dame[:D] 

har går mindre ut:) absolutt.. rundt en gang i mnd-en hra vi vel blitt enige om. jeg prøver å få han til å drikke mindre - men DET er uaktuelt tydeligvis. jeg gleder meg til jeg skal ut på ting og han sitter hjemme!! er han først ute er han ikke hjemmat før tidlig morgen igjen. han påstår det ikke er så gøy ute og forferdelig dagen derpå men det tror jeg går i glemmeboka raskt.

jeg har sagt det flere ganger også at det er kun fylla som skaper "problemer" for oss. krangler vi er ofte årsaken fylla.. og det er så utrolig unødvendig.

ORIGINAL: Lille Måltrost

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

syntes ikke det bare er å gå ut etter man har fått barn. syntes 1 gang i mnd er mye jeg.
her er sambo ute 2 ganger i halvåret eller noe.... var ute hver helg før. dere er 2 om å få barn. ikke mere din plikt å sitte hjemme.
en kan ikke gjøre som en vil lenger etter en får barn. syntes samboeren din heller kan  dra på besøk til kombis, se fotball, ta en øl. må vel ikke på død og liv ut på byen nå når han er småbarns far.
jeg hadde ikke likt at min sambo skulle sprunget på byen 1 gang i mnd. det behovet er sånn man ikke prioriterer etter an har funnet jenta si og fått barn!

det er min mening[:)]

Kunne ikke vært mer enig i det utsagnet![;)]

Joda enig her også, men så er det noe med å være den kjipe dama som nekter mannen å gå ut med kompisene "bare" fordi han har fått barn også..hehe. Ikke så lett det der, når man vet hva som blir brukt som unnskyldning neste gang han blir spurt. Sier de andre damene noe da, de må jo mene det samme som deg? Vi er veldig lite ute, og synes det er mest gøy når begge to kan..så nå teller vi ned til vi kan/tør å ha barnevakt hele natta.

mange gode poeng her.. håper han forstår at han er pappa og må prioritere annerledes -han er generelt mye borte - mn alt er bedre enn når det er alkohol inne i bildet. jg gleder mg til vi skal ut sammen... damene til kameratene mener nok det samme som mg vil jg tro. mn det har jo lite å si. det som er provoserende er at kamerater av han kan sende mld på lørdagskvelden og spørre om han vil være m ut en tur.. seff er det fristende !! fryktelig unødvendig spør du meg. kjedelig å føle seg som den kjipe dama ihvertfall..

ORIGINAL: merete_80

Jeg blir egentlig overrasket over at de pappaene vil ut i helgen - skulle tro at de var såpass mye borte på hverdagene at de ville tilbringe helgen med kåne og barn (og blir man totalt drita så mister man jo både lørdagskvelden og søndagmorgen)

så sant så sant!!

Back
Topp