ORIGINAL: merete_80
ORIGINAL: Tuttelure
det er vel sikkert bra gutteprat - jeg spurte igjen hvorfor skrive det - og det han svarer er at han gikk fort fra hun sa han hadde en liten familie og satte seg ved ett par kamerater - jeg kunne bare spørre de... huff så unødvendig..gleder meg ikke til neste bytur ofor å si det slik. men vi får jobbe med tillitsspørsmålet - og ja jeg får huske at han kan motstå fristelser...........
Lykke til.
Må være tøft at han vil ut med gutta, særlig når man sliter med tilliten (eller er det selvtilliten?) *klem*
vennegjengen hans er veeldig glad i byn og fylla. de nærmer seg 30 mange men har vel løpt på byn så og si hver helg siden de var gamle nok til å gå på byn. enda de har fått dame flere er det ganske gira på byn lell. håpte dette skulle endre seg men.. problemet er vel at han alltid blir uber-drita.. og da vet jeg med meg selv (fra ett tidligere forhold) at man kan "miste kontrollen" og gjøre ting man slettes ikke ville gjort ellers.
Jeg trodde jeg hadde fått en brukbar selvtillit nå, men det er noe m at man sitter låst hjemme med baby på armen - og blitt mamma i stedenfor bare ei dame[:D]