fy faen tror jeg klikker!!!!!!!!!!

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
har gjort noe jeg ikke bør - men jeg stoler ikke på kjærsten etter han har vært på fylla. jeg dro hjem til foreldre mine da han skulle ut. hadde vondt  i magen av bekymring - men må bare stole på han.. men leste gjennom mobilen hans nå. og der har han skrevet melding til en kamerat i dag - at han traff på den deilige dama som bor der og der på ett utested - hun ville ha han med hjem og lovde han litt av hvert, han måtte bare gå står det ellers hadde han gått på en smell!!!!!!!!!!!! fytti helvete!""!! jeg er sååå sint!!!

ORIGINAL: AnineT

Ååh, skjønner utrolig godt at du er sint! Det hadde jammen meg jeg blitt også [:@]
Synd du ikke føler du kan stole på han, og utrolig synd at han snakker slik til kompiser.
Har du snakket med han om at du sjekket mob'en eller?

nei han er borte på trening - kommer hjem innen en halv time håper jeg..

ORIGINAL: Lille Måltrost

Fy søren! Du bør si det til han! Jeg hadde blitt så såret og skuffet og ikke minst SINT hadde typen min gjort noe slik. Men godt han ikke gjorde noe, selv om det virker litt som om han ville gjøre noe, men tørr ikke påstå noe i og med at jeg ikke kjenner han. Men konfronter han med det, så dere får snakket ut om det som har hendt. Ikke noe godt å ha det inni kroppen, få det ut!

Fytti...kjenner jeg blir sint på dine vegne her[:@]

han sier han aldri kunne vært utro.. en ex av han var det og han tolerer det VISST nok ikke. fy faen det er så unødvendig.. gruer meg til han kommer hjem.. han vrir det sikkert over på meg når jeg har sjekka mobilen hans.

Huff og huff.. [:@]Skjønner godt at du er sint og skuffa, det hadde jeg også blitt!!!  Sender deg en trøsteklem.. 

Usj for en utrolig kjip situasjon...

Håper det hele ikke er så ille som det kan virke som..!
Lykke til, kjære deg..

Jeg er den første til å si at jeg hater utroskap så skjønner godt du er sjalu, og det er det sikkert en grunn til i historien(!) Men vil bare kommentere noe; at han sier ei jente er deilig tror jeg gutter gjør seg i mellom..Og han gikk jo faktisk vekk fra fristelsen noe som er pluss i boka. Menn elsker jo å skryte liksom tenker jeg..... Men; hvordan ble situasjonen slik at hun jenta følte hun kunne komme med slike invitasjoner? Og glemte han så å fortelle han har en baby på et par mnd hjemme liksom? Når det er sagt må jeg også si at det overrasker meg heller ikke hvor jævlig frekke noen damer kan være..Noen damer skyr jammen ingenting! Sisterhood er viktig for meg altså!! Du rører ikke andres menn..punktum!! På den positive siden er jo det at han gikk derifra som jeg sa, så du vet han kan motstå fristelser! For det vil han jo treffe på igjen og igjen uten at noen kan hindre det...så husk det før du sabler han [;)][:D]

ORIGINAL: AnineT

Ja, det er jo "ulempen" at du har kikket på mobilen hans, been there done that og jeg forstår på en måte at det er helt feil å snoke på mobilen. Men har man en mistanke, så har man en mistanke.
(Jeg kommer dog ikke til å gjøre det igjen, for det førte bare til tull i den situasjonen..)
Ble skikkelig irritert på dine vegne nå... En "trøst" kan kanskje være at noen gutter kommuniserer på en litt merkelig måte da, og skryter på seg slikt. Kjenner jo ikke sambo din da, så vet ikke om han er litt slik..?

joda.. jeg konfronterer den vedkommende kameraten nå - påstår at det er ei venninne av han som nå er gift.. alle gutter skryter vel på seg litt av hvert sikkert. men pokker meg. rett før han sendte denne meldinga til kameraten - skrev han til meg - at han savna oss osv.. i natt at han elsker skjønnheten sin og savna oss begge.. han har sambo og en liten baby?? ærlig talt.. hva er poenget? og han var oppgitt av en bekjent han så som nettopp hadde blitt pappa før jul som kyssa på ei anna ei og tok taxi med hun.. åååååååååååååååååååååååh

Leatroll har mange gode poeng her..
Man kan ikke fjerne fristelsene, menn skryter ofte ting opp ovenfor kompiser, damer kan være skikkelig drøye de også...

Har opplevd flere menn som sjangser MER på meg når de VET jeg er fryktelig opptatt. Slikt gjør meg kvalm![:'(]

[:(][:(]aner ikke om hun vet at han har sambo og barn. men han er fra byn - mange vet hvem han er og derved at han fått barn... skjønner at gutter kommenterer utseendet til jenter. mn jeg blir så forbanna såra lell.. aner ikke hvordan situasjonen var slik.. HATER frekke kjerringer!!! greit at han motsto fristelsen  men lell[:@][:'(][:@][:(][&:]

Må bare si at jeg føler med deg... Jeg hadde blitt kjempe lei meg og skuffa!!!!
Ekstra spesielt syntes jeg at det er når man har stiftet familie og sitter med en baby i armene.
Trøsteklem til deg.

takk........

Det skjønner jeg og er helt enig med deg! En unødvendig ting å sende melding om liksom... Uansett så er det jo så kjipt når det er sånn at man ikke stoler på hverandre. Har vært der, dette vet jeg alt om. Kanskje det kan føles godt å prate ut. Vi er jo ekstra såre på sånne ting også nå, ihvertfall jeg da. Føler meg liksom ikke sexy og fresh akkurat mellom amming og gulp, bad og stue. Så slike episoder fra nattklubbene blir jo ikke mindre skumle av at vi ikke får hengt med om du skjønner. Prøv å få tatt tillitsspørsmålet ved rota. Sender tusen klemmer!!

Ikke en kjekk situasjon uansett, huff...

Krysser fingrene for at det bare var en dustete bagatell, og at alt ordner seg!

huff, den der var kjip.
håper dere får pratet sammen.

her er min mobil like mye sambo sin og omvendt. er bare helt naturlig at det er slik, så jeg syntes ikke det var rart at du sjekket tlf hans. dere er jo trossalt samboere.
selv om sambos tlf er like mye min har jeg ikke sjekket den. når vi har det så åpent som vi har det er det liksom ingenting å sjekke.

ÅÅÅ blir kvalm av sånt...[:@] men d trenger jo ikke være noe i d hele tatt... ikke sikkert han ville gjort noe mer... men syns du skal ta d opp med han og ikke la han slippe unna... han bør vite hva du syns er greit og ikke og d bør han forholde seg til!!!

huff, må bare si jeg føler med deg!! kjempe kjiip sitvasjon!!![:@]
håper alt ordner seg!! lykke til[;)]

sender mange klemmer!

Hvordan går d???

aff joda. han er hjemmat.. han har vært rolig hele veien - selv om jeg har hulka og spurt og sagt hva jeg tenker føler... tydelig at han ikke har gjort noe galt. syns uansett meldinga var unødvendig.. han sier fortsatt han IKKE tolererer utroskap - har blitt såra på den måten selv og vil ikke gjøre det selv. han elsker meg og det er bare meg og Mathilde som gjelder for han.. så det går vel forholdsvis bra:) heldigvis:) men jeg er slettes ikke mer glad i sambo sin lyst til å stikke ut til stadighet..

takk for alle innlegg - BV er godt å ha!!!

Skjønner veldig godt at du ble lei deg, godt at dere har fått snakket sammen og at han er rolig- det tyder jo på at ingenting har skjedd. Alle kan vi bli utsatt for fristelser, det viktigste er jo faktisk hva vi VELGER å gjøre med dem. Han mener det sikkert når han sier han elsker deg og dattera deres altfor høyt til å være utro, hva gutter skriver og sier til kameratene sine trenger ikke alltid være annet enn "gutteprat"? Håper du føler deg bedre i morgen, og at ting er i orden mellom dere.

det er vel sikkert bra gutteprat - jeg spurte igjen hvorfor skrive det - og det han svarer er at han gikk fort fra hun sa han hadde en liten familie og satte seg ved ett par kamerater - jeg kunne bare spørre de... huff så unødvendig..gleder meg ikke til neste bytur ofor å si det slik. men vi får jobbe med tillitsspørsmålet - og ja jeg får huske at han kan motstå fristelser........... 

Back
Topp