Fy faen, nå er jeg sint...

AnnS23

Første møte med forumet
Det er såååå jævla urettferdig at vi damer får ALT....

Kvalme
Oppblåsthet
Ustabil mage
Hårtap
Svingninger (humør)
Tissetrang
Bli stor og må bytte ut hele jævla garderoben....

Mens menn....

INGENTING.

Og de har til og med lengre permisjon enn damer :O

Nå har jeg mista MASSE hår i dag. Fytti, nå er jeg suuuur.....

Sikkert hormoner,, men gaaaah. Nå føler jeg at ALT ligger på meg...........

Er ikke morro det. Bortsjemte menn :)

Gla ikke noe har sjedd meg enda,
bare litt småkvalme men den er ikke noe å klage over.

Har noen små hormonanfall :P eneste :)

Vi får jo bære barnet i 9 mndr og kjenne at det vokser inni oss emoticon

Syns det er ganske stor belønning =) Og jeg trodde folat hjalp mot hårtap og ga oss sterkere negler. Det har hvertfall jeg fått :P

*Månestråle* skrev:

Syns det er ganske stor belønning =) Og jeg trodde folat hjalp mot hårtap og ga oss sterkere negler. Det har hvertfall jeg fått :P

Beste som finnes <3

Jeg hadde ikke byttet for alt i verden.

Mange menn hadde nok derimot gladlig tatt imot alle plagene fo rå få muligheten til den samme kontakten som mor har med sitt ufødte- og nyfødte barn.

Hadde heller ikke byttet for noe i verden!! Vi er heldige (ikke det at jeg tror at noen her ikke synes de er det altså..)! Men det med hårtap, det er nok noe vi bare må leve med dessverre. Jeg mistet masse hår når jeg gikk med Oda, det fortsatte når jeg ammet og gjør det enda... Og nå er det på´n igjen emoticon

Jeg ville heller ikke byttet for alt i verden.
Men det må vell være lov å klage.
Det er faktisk forferdelig å være kvalm og kaste opp alt man spiser eller
så trett at man ser stjerner hele dagen...

Ja, det er deffinitivt lov til å klage.
Kvalme, halsbrann, vann i kroppe, hårtap, bekkenløsning, kviser osv er slett ikke gøy, og iblandt er det veldig vanskelig å se helheten når man er midt oppi det.

*Månestråle* skrev:

Jess, forå se det positive i det så er det en fantastisk opplevelse å kjenne liv inni magen, å hele tid gå rundt å kjenne på spark. Og ikke minst at kroppen vår kan bære  frem ett liv, føde det og amme det. Fikk litt mer respekt for kroppen min etter det. Så får jeg heller bli "feit" og skifte klesstørrelse ett år, og så går det tilbake til normalen etterpå.

Mistet ingenting hår sist jeg var gravid... før tre mnd etter fødsel. Da bare rant det av. Fikk viger:P Det håret hadde når jeg var hos friøsren sist mnd akkurat tatt igjen reste av håret, så det er velpå tide å ødelegge det igjen:P

Alvepike skrev:
Jeg ville heller ikke byttet for alt i verden.
Men det må vell være lov å klage.
Det er faktisk forferdelig å være kvalm og kaste opp alt man spiser eller
så trett at man ser stjerner hele dagen...

Joda lov å klage, men en "fy faen nå er jeg sint" tråd pga svangerskapsklager når man har termin i januar var kanskje å ta litt hardt i. Da tror jeg hun går noen tøffe måneder i møte.

Back
Topp