Fy faen *hjemmeuhell* :'(

Imogene

Forumet er livet
VIP
Lillegutt badet i balja si istad, og den korte tiden jeg var ute av badet rakk han å stå opp, småløpe over gulvet og skli noe så jævlig så han smalt i bakken..... Fy faen, jeg har så dårlig samvittighet og er så redd for at noe kan ha skjedd emoticon
Han gikk litt i sjokk, tror jeg, men snakket og sang litt på senga før han sovnet.. hvordan vet jeg at han har det bra??
Dette skjedde jo rett før leggetid, så jeg vet jo ikke om han ble noe trøttere av dette smellet.
Fy FAEN så redd jeg ble og er!!!!!!

Oppdatering:

Alt er helt fint - takk og lov! Vekket ham 3 ganger i løpet av kvelden/ natta, og alle gangene var det lett kontakt. Idag har han vært helt seg selv.
Åh, jeg er så letta og glad!!

Huff, så ekkelt.

Er så utrolig fort gjort. Man klarer aldri å følge med HELE tiden.

Ville nok sjekket innom et par ganger i løpet av natten. Håper det går bra :)

Uff så ekkelt! 
Aldri noe gøy når slikt skjer, men det er desverre noe som fort kan skje. 

alruto skrev:
Å,herlighet....det der er til å få angst av...Vi har et håndkle utenfor dusjen og der vet sunniva at hun ikke får gå utfor,men så har hun panikk for å falle også,så hun tør aldri gå utfor der..

Kan ikke du vekke han en gang eller to i natt da?Bare sånn for å se at du får kontakt?

Stor klem til lillemann og mamsen!

Takk for klem!
Har vekket ham en gang, og skal gjøre det straks igjen. Han sover godt og jeg fikk lett kontakt. Ringte mamma i panikk og hun forholdt seg ganske rolig. Han datt ikke bakover, men forover - noe som er "bra" siden det tross alt er litt verre å slå bakhodet enn panna..

Det var så veldig fort gjort, og jeg som ALLTID passer på ham når han bader :'(

Magica81 skrev:
Huff, så ekkelt.

Er så utrolig fort gjort. Man klarer aldri å følge med HELE tiden.

Ville nok sjekket innom et par ganger i løpet av natten. Håper det går bra :)

Ja, jeg håper inderlig det går bra emoticon
Det var gjort på sekunder, utrolig skremmende hvor fort gjort noe slikt er.....

Puh, fikk lett kontakt nå også.
"Har du det bra?" spurte jeg og fikk et kjapt "Ja" tilbake samt at han vred litt på seg. Da kan jeg vel snart senke skuldrene litt.
Herregud, stakkars hjertegullet mitt!

Godt å høre at det går bra!  Nå kan du nok senke skuldrene :)

Huff.... emoticon
Det går så fort med disse kjappe 2 åringene. Håper dere har hatt en fin natt og at gogutten din er frisk som en fisk.

Stor klem emoticon

alruto skrev:
Det var ikke din feil! Huff,sånt skjer så fort:( Men du? Hver gang fremover når han skal bade/dusje så må du minne han på at han ikke skal gå ut "husker du den gangen du sklei?Må være forsiktig,vente på mamma"Noe sånt..Da husker han at han ikke må gjøre det mer:)

Det gikk nok bra,takk og pris for det:) Kose bare ekstra med han i morgen <3

Gode alruto! Du vet å si de riktige tingene emoticon
Ja, jeg skal smøre det ganske godt inn ved neste bad hva som kan skje hvis han går ut av balja.. Da jeg kom hjem fra jobb idag ble jeg møtt med en knuseklem og masse kos fra en blid gutt - fy søren så deilig!

Lykkeboom skrev:
Huff.... emoticon
Det går så fort med disse kjappe 2 åringene. Håper dere har hatt en fin natt og at gogutten din er frisk som en fisk.

Stor klem emoticon

Tusen takk, søte Lykkeboom emoticon
Natta gikk fint, og han er heldigvis helt seg selv idag :-)

Back
Topp