fy faen æ e sinna

nemi.marselia

Forumet er livet
vi lånte vækk dåpskjolen t katarina t onkelen min sia han hadde tvillinga å bærre en kjole.
å med sendte vi ei bok i scrappbookingstil som di sku sette bilde å info i. dette va avtalt på forhånd.
så i dag kom den tbake (døptes i tili høst) d tok så lang tid før di hadde ikkje fått bildan sa di.
å scrappbooking albumme e ødelagt. di har mæst sannsynli latt ungan leke m den (4unga har di) lommen å arkan e reve ut av permen.
å d va ikkje en lapp eller nåkka m som førklaring å ikkje har di sagt nåkka

snakk om respekt før teng di låne

arg e så sinna før hadde lagt mykje tid, arbeid å penga i den

kan du ikkje ta det opp med dei då.. ehh.. unnskyld meg, men eg berre lurte på ka som har skjedd liksom..
Noken folk veit berre ikkje ka vanleg folkeskikk er.. utruleg, men sant..[:@][:'(]

Så utrolig irriterende då[:@]

ORIGINAL: anneha

kan du ikkje ta det opp med dei då.. ehh.. unnskyld meg, men eg berre lurte på ka som har skjedd liksom..
Noken folk veit berre ikkje ka vanleg folkeskikk er.. utruleg, men sant..[:@][:'(]

har sendt mail t han nu. di bor i møre å romsdal

bra.. folk bør skjønne at ein kan ikkje sleppe unna med alt mulig.. blr så utruleg irritert når eg høyre kor utrulig lite respekt folk kan ha for andre og andre sine ting.. provosera meg skikkeli.. blæ[:'(]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Skjønner godt at du ble sint! [:@]

sign

åhhhh så innmari dårlig gjort da....og endatil ikke si noe [&:][:@][:'(]

[&o][&o][&o][&o][:@][:@][:@][:@][>:][>:][>:][>:][:(][:(][:(][:(]

Noe så utrolig respektløst!!!!!

ORIGINAL: TrampOnline

Så dårlig gjort da... Bra du sendte mail til han, folk børr ha bedre respekt.

sign

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Skjønner godt at du ble sint! [:@]

fy flate da hadde jeg også blitt sinna! Og skuffet. Og mest sannsynlig ikke lånt vekk noe til dem mer. Dårlig gjort av dem å ikke ta bedre vare på den da, i det minste gitt en unnskyldning eller penger slik at du kunne kjøpt nytt utstyr. [:@]

Back
Topp