Fy fa1..

StorkNebb

Elsker forumet
Jeg har så vondt i hodet..
Kjennes ut som om det skal sprenge snart..

Jeg har vondt i hodet nesten hver dag. SERIØST! Jeg tuller ikke!
Og det går liksom ikke over når det først har festet seg!
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg får det heller, er kjempenøye med drikke mye og alt det der..

Vet jeg kan ta paracet, men føles ikke så bra å proppe meg full med det hver gang det er vondt heller..

Tips?
Andre som sliter?

[:'(]

her og[:'(]

ÅJA!!! slete kjempelenge, godt over 6 uker. fire påbegynte antibiotika kurer og pinex forte som ikke hjalp, legen mente på bihulebetennelse. blir ofte verre av å sove, men har ikke noe valg, er så vondt.. fikk makka meg til kiropraktor som sa at bekkenet og nakken min var helt låst. vært der to ganger, nakken og hodet er myemye bedre. har endel ennå, men langt ifra så mye.. verdt å prøve??

håper du finner ut av det, ikke godt å gå sånn!!! god bedring!!

Sliter med det jeg og...Mister følelsen i armer og ben pluss munnen når det er som verts...
[:(]Desverre ingen tips å komme med

Ja, jeg har også hatt perioder[&:] Masse drikke og masse hvile, og holde seg langt unna skjermer av alle slag (pc, tv osv) er mine råd. Pluss frisk luft.

her og...Dritt altså...var sånn i forrige sv.skap og..

Samme her, helt grusomt.. Er kommet spesielt i det siste.. Studerer muskelterapi, så læreren min gjorde litt behandling på meg idag. Bekkenet mitt og var låst. Så han fikset det og kraniet mitt. Ble bedre, men har troen på at det er helt borte imorgen ;)

Er sykemeldt pga hodepine/migrene. Hatt det ca 2mnd. Vært dager der jeg bare ligger å har lust til å grine for jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg![:(] kvalm og brekker meg. Vært hos legen å fått akupunktur i nakke og hals. Det har hjulpet utrolig mye! Fikk resept på paracet, kunne helt trygt ta høyst 8 til dagen (har jeg ikke gjort da men). Nå gjør jeg øvelser med hodet/nakken, som legen anbefalte meg. Helt forferdelig med hodepine, så vet hva du sliter med. Men en skal ikke gå for lenge med dette.. kanskje du skal ta en tur til lege..[8|]

jeg og er plaget med hodepine og migrene hver eneste dag nesten. er kjempe slitsomt. men ble anbefalt akupuntur og tok første behandling på tirsdag å noen timer etterpå forsvant hodepinen og har ikke hatt vondt siden.
skal på ny behandling på fredag, håper det varer [:)]  *bank i bordet*

kan det være noe og prøve?

Har også hatt en sinnsyk hodepine de siste ukene, har prøvd det meste, trene, frisk luft, masse vann, sove, spise ofte. vel ikke en dritt hjelper.... Smertestillende funker heller ikke, kommer tilbake m en gang uansett[&:] Også kjempe vondt i tannkjøttet!! Auu... Skal dette vare lenge??
Uansett, god bedring til oss alle håper d snart forsvinner[;)]

Hei Har en mor som har vært plaget med vondt i hodet under svangerskapet og hun fikk et råd om å prøve druesukkertabletter. Vet ikke om det funker men for henne gjorde det det:) prøv å se..kanskje det hjelper...
;)

ja, jeg har det slik noen dager. er mer som et pannebånd som strammer rundt hodet, og det strammer hardt, så det føles som hele hodet blir most..

jeg leste et sted i en babybok at man kunne massere inn lavendelolje (eterisk olje, fåes på apotek) i hodet, og at det kunne hjelpe... kanskje verdt et forsøk?

Ta paracet, for all del, det er ikke farlig for foster, og jeg fikk nesten kjeft av fosterspesialist på st. Olav fordi jeg ikke tar paracet når jeg har vondt, det er hvertfall ikke bra å gå og ha smerter!
Så lenge en holder seg til dagsdosen som står på pakken gjør det ikke noe.

Lykke til!

*sniker*
Ved vedvarende hodepine ville jeg dratt til legen (dere som ikke har vært der fra før, altså) fordi det kan være symptom på tidlig stadium av svangerskapsforgiftning.
Viktig å følge det opp med måling av blodtrykk m.m., så det kan være lurt å få det sjekket bare for å utelukke om ikke annet.
Hadde flere venninner som hadde dette, nemlig, og som gjorde at vi ble veldig obs på skumle hodepiner.

Lykke til, og god bedring til dere alle sammen!

Jeg sliter også veeeeldig med hodepine. Hatt det mange mange uker nå!! Slitsomt å våkne opp om morgenen med vondt igrunn... Eneste som hjelper her er om jeg legger meg til å sove på dagen når jeg begynner å bli sliten. Da er jeg ofte helt fin frem til neste morgen igjen. Paracet hjelper ikke!!
Går hos kiropraktor, masserer og knekker opp masse låsninger og spenninger i nakken, men blir desverre ikke så mye bedre av det..ennå iallfall...
Tenkte å nevne det for legen neste gang jeg skal ditt ;) Ellers har jeg ingen gode tips å komme med....

Back
Topp