Fy fa... for noen j... hønsehjerner!!!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Jeg har en liten jobb - 3 timer i uka.. Forrige mnd fikk jeg ikke lønning..

Etter mye fram og tilbake, fant høna på lønningskontoret ut at hun hadde betalt ut min lønn til noen andre......

Jeg sa det var greit at jeg fikk de pengene på denne mnds lønning.

På fredag fikk jeg lønnslipp, men ingen melding fra banken om penger inn på konto. Jeg regna med det var pga telenor-krøllet, og sjekka ikke kontoen..

Så står jeg på kiwi istad.. "IKKE GODKJENT"

Noe innigranskævven pinlig!!!!!!  Utrolig nok sier mannen i kassa at han kan legge ut for meg.. (var snakk om 100 kroner..), og jeg bare "ehh.. ok.. tusen takk!!"

Jeg går hjem.. sjekker kontoen.. INGEN LØNN!!!

JEG BLIR SÅ INNIHHHHEEEEEEEE******************* FORBANNA!!!
To ganger på RAD??? Det skulle faen ikke vært mulig!!!!

)"(/¤=)#(&¤/=/)&¤%/¤%#?=()"%

Jah, det var sånn det forrige firmaet jeg jobbet for var også. De fikk brått veldig fort tempo i ræva når jeg sa at saken i sin helhet kom til å gå til arbeidstilsynet...

Labambie skrev:
Jah, det var sånn det forrige firmaet jeg jobbet for var også. De fikk brått veldig fort tempo i ræva når jeg sa at saken i sin helhet kom til å gå til arbeidstilsynet...

Det her er en kommune... helt utrolig at de klarer å få det til TO ganger.. og attpå til fikk jeg lønnslipp denne gang... *rister på hodet*

Så utrolig frustrerende....!!!!

Men han er jaggu snill han Kiwi fyren der nede

tullabedulla skrev:
Jeg oppdaget selv det 2-3 ganger at lønningen ikke kom, og såklart jobbet jeg til 4 hver fredag i tillegg og da hadde de jeg fikk lønn av stengt.
Sa ifra hver bidige mandag at nå har ikke pengene kommet igjen, og dama jeg må ta kontakt med la inn lønninga med en eneste gang så jeg fikk de utbetalt tirsdagen, dagen etter, i en ny lønnskjøring.Hun beklaget veldig og rettet opp i problemet - skulle bare mangle! :) så for meg var det greit så lenge pengene kom såpass kjapt.

Ring og mas og si at du må ha pengene NÅ. :)

Jeg trenger dem i morgen tidlig, så hun på lønningskontoret får et gedigent problem når jeg ringer..

det der er så innihelvetes irriterende!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg hadde samme problem på jobben min, det første halvåret jeg jobbet der fikk jeg ikke lønnen min, jeg måtte ringe hver mnd for å krangle meg til pengene, 6 mnd på rad med bare tull sa det klikk!!! ringte å skjelte ut lønningsdamen og ringte på jobb og sa at ble ikke dette ordnet NÅ så kom jeg til å slutte, for dette gidder jeg ikke mer. Etter at jeg eksploderte så skjedde det aldri igjen.
Det er forgale at man må ringe og styre for å få pengene sine.. og det hjelper ikke på når lønningsdamen er ett surt hespetre..

Reduce skrev:
Jeg hadde samme problem på jobben min, det første halvåret jeg jobbet der fikk jeg ikke lønnen min, jeg måtte ringe hver mnd for å krangle meg til pengene, 6 mnd på rad med bare tull sa det klikk!!! ringte å skjelte ut lønningsdamen og ringte på jobb og sa at ble ikke dette ordnet NÅ så kom jeg til å slutte, for dette gidder jeg ikke mer. Etter at jeg eksploderte så skjedde det aldri igjen.
Det er forgale at man må ringe og styre for å få pengene sine.. og det hjelper ikke på når lønningsdamen er ett surt hespetre..

Jeg fatter ikke at det er mulig jeg..
*timeliste inn.. taste taste taste ENTER*
PLING! Penger på konto...

Er det vanskeligere liksom?

Dollface skrev:

Reduce skrev:

Ja det er hvist veeeeldig vanskelig.
Tror jeg hadde lagt på litt ekstra når du ringer i morgen, husker jeg sa til lønningsdamen at hun hadde ødelagt ferien min osv siden jeg ikke kunne reise uten penger osv osv.. haha hun fikk da overført pengene slik at de var inne på konto til kl 12 samme dagen som jeg ringte.(ringte kl 9.00)
Du får ha lykke til, håper du får pengene dine fort.

Reduce skrev:

Dollface skrev:

Reduce skrev:

Ja det er hvist veeeeldig vanskelig.
Tror jeg hadde lagt på litt ekstra når du ringer i morgen, husker jeg sa til lønningsdamen at hun hadde ødelagt ferien min osv siden jeg ikke kunne reise uten penger osv osv.. haha hun fikk da overført pengene slik at de var inne på konto til kl 12 samme dagen som jeg ringte.(ringte kl 9.00)
Du får ha lykke til, håper du får pengene dine fort.

Jeg skal fremkalle bilder til festprogrammet vårt, og kjøpe kånjakk, så jeg _MÅ_ ha pengene i morra...

sendt som utbetalingsblankett pga manglende kontonummer...!!

Er det seriøst mulig?????
De føkka lønna mi sist mnd, og klarte ikke DA å fortelle meg at de ikke hadde kontonummer???? Eller ringe??? Jeg har levert kontonummer, skattekort og alt...

Og ikke noe utbetalingsblankett i posten heller.. "Den er sendt som b-post.."

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp