FY F*****

*Sprell levende*

Betatt av forumet
Fy nå er jeg frustrert!!! Lillegutt begynte å kaste opp natt til søndag og har holdt på i går. I tillegg ble jeg syk tirsdag. Var borte onsdag og i går, men fikk i meg mat i går og følte meg i orden så ringte på jobb i går ettermiddag og sa jeg skulle komme i dag.

Så våkner jeg i natt kl ca 04 og det kommer begge veier i over 3 timer SITTER jeg på do. Ble helt utslitt! Må selvfølgelig kapitulere og ringe sjefen og si jeg ikke kommer i dag allikevel. Det er så pinlig, pluss at jeg har sjef som ikke er forståelsesfull i det hele tatt.

I tillegg spør hun meg: du er ikke gravid da? I en litt frekk tone. Jeg svarer bare: nei.

Jeg er ikke det. Hadde den måndlige for ca 1,5 uke siden men vil jo ikke fortelle det til hu.

Nå venter jeg bare på at lege kontoret skal åpne for jeg SKAL ha sykemelding sånn at hun ikke tror jeg bare juger!!! [:@]

Dessuten synes jeg så synd på meg selv som ikke blir frisk igjen så derfor måtte jeg skrive dette.

Det er noen sjefer som rett og slett ikke skulle hatt den stillingen de har! [:@] De sitter kun i den posisjonen fordi de har sitti på skolebenken og lest seg til stillingen.
Hva med sosiale antenner?! Det burde vært påkrevd i en lederstilling!

Jeg er selv daglig leder, og passer alltid på at mine ansatte har det bra. Er ikke mine ansatte fornøyde så gjør de heller ingen god jobb. Er noe annet med min sjef igjen.. der er det ingen forståelse [:(]

Jeg ville bedt deg om å holde deg hjemme, vil jo ikke at alle andre skal bli syke attpåtil. Og denne omgangssyken er noe som herjer rundt! [:'(]

Vil bare si god bedring jeg! Du blir frisk igjen selv om det ikke virker slik akkurat nå [;)]

ORIGINAL: Labambie

Huff, stakkar deg... Ei venninne av meg hadde en sånn sjef... Hun tok bilde av spyet og sendte til sjefen...[;)] Da fikk pipa en annen låt.. God bedring!

hahahahahaah det var lurt!!![:D][:D][:D] 

ORIGINAL: flower23

ORIGINAL: Labambie

Huff, stakkar deg... Ei venninne av meg hadde en sånn sjef... Hun tok bilde av spyet og sendte til sjefen...[;)] Da fikk pipa en annen låt.. God bedring!

hahahahahaah det var lurt!!![:D][:D][:D] 

Haha.... det skal jeg gjøre. Det er til og med mat fra fredagen der.... hehehe...

Neida, fikk legetime kl ett i dag! HELDIGVIS!!!! Blir litt frustrert da. Jeg VIL bli frisk!

[:'(]dumme sjef..

håper formen din blir bedre snart[:)]

Back
Topp