fy f***!!!!!!

SweetCherry

Gift med forumet
nathaniel har vært en del syk dette halv året så jeg har måtte være litt hjemme med han og har sagt til jobben at til høsten så er det sambo som kommer til å være hjemme med når han er syk. 

i dag har han fått en KRAFTIG reaksjon på mmr vaksinen å har lagt strak ut i hele dag med høy feber som ikke går ned uansett hva jeg gjør. så skulle jeg egentlig jobbe i dag, men viss ikke han blir bedre så må vi på barneklinikken. dette fortalte jeg til sjefen og hun presterer å si ; må BEGGE foreldrene være der da?? så sier jeg; ja, for viss han er så dårlig at han må legges inn så drar ikke jeg en meter vekk fra han! nei, det forstod de ikke!! 

nå begynte sjefen og fortelle at det var ikke så mange egenmeldinger igjen så da ville jeg ikke få betalt når nathaniel var syk. det VET jeg, men er ingenting jeg kan gjøre noe med!! fy f*** jeg er så sint.

syns det er så dårlig behandling av ansatte så nå skal jeg skrive et klage brev til personal avdelingen! dette er ikke første gangen de behandler meg slik og nå er jeg lei!!

uff, måtte bare få det ut og kanskje noen har noen synspunkter?! 

Jeg kan skjønne at sjefen din stiller det spørsmålet, uten at det er for å være slem at jeg sier det.

Jeg hadde selvfølgelig også villet vært der dersom Julie er syk, uten tvil!
Men rent teoretisk MÅ ikke begge foreldrene være der når barnet er sykt. Det blir selvfølgelig en annen situasjon om han må legges inn på sykehus, for da er det jo alvorlig! :(
Men om han bare er "syk", så kan jo pappan være hjemme dersom han har fri. Eller dere kan rett og slett bytte på. Må huske på at arbeidsgiveren din syns sikkert det er kjempe kjedelig å måtte få noen andre til å jobbe hver gang du er borte, dersom det er ofte.  :)

Jeg ønsker i hvertfall lille gutten din god bedring. Det er ikke noe morro når de små er syke! Julie var mye syk det første året hun også, men etter hun fylte året har hun vært frisk. *Bank i bordet*

N kan få sykemld som du får i ditt navn. Det har jeg fått med snuppa når hun var kraftig syk og jeg ikke hadde flere egenmldsdager igjen. Bare spør om det.

Og forøvrig så syntes jeg det er en het for jævlig dårlig måte av sjefen din å ordlegge seg på!!!

nei, det skjønner jeg å, men jeg sa til henne at hadde han vært "vanlig" syk så hadde jeg gått på jobb, men han er i elendig form og har aldri vært slik før så da blir jeg rett og slett hjemme. 

å siden vi vurderer å ta han med på barneklinikken så er det ikke for at han er syk, men skikkelig dårlig (han har så og si ikke noe allmenn tilstand)emoticon  

Jaja, selvfølgelig. Var det jeg mente også.. at nå er han veldig syk, så da blir det selvsagt  noe helt annet. Som sagt hadde det ikke vært noe alternativ å reise på jobb en gang, om vesla hadde havnet på sykehuset. Vi mødre tar tyngre på slik en fedre som regel også.. er ikke bare bare :(

Håper det ordner seg med sjefen din. Han kan uansett ikke nekte deg å ikke møte på jobb da. Er barnet sykt så er barnet sykt. Men som sagt, så er det kjipt for en arbeidsgiver om arbeidstaker er mye borte. Men igjen så kan du ikke noe for det.

Du kan kanskje som trone sier ordne sykemelding på han? Jeg har hørt det før tror jeg, så det kan jo hende det løser litt av problemet. For da har du i hvertfall gitt beskjed til arbeidsgiver at du er borte en stund fremover, i stedet for at det blir av og på :)

Håper igjen det løser seg for dere!

Trone skrev:
N kan få sykemld som du får i ditt navn. Det har jeg fått med snuppa når hun var kraftig syk og jeg ikke hadde flere egenmldsdager igjen. Bare spør om det.

Og forøvrig så syntes jeg det er en het for jævlig dårlig måte av sjefen din å ordlegge seg på!!!

Jeg signerer det som Trone skriver her :-) Nå vet ikke jeg hvorfor sønnen deres har slitt med masse sykdom det siste året. Mn ville bare si at Tobias har vær masse syk helt siden han var 6 uker gammel, og at det går an å få søkt om utvidet rett til sykedager hvis barnet har en "sykdom" og er syk for det samme ofte! Det har vi gjort etter at legen skrev ut det for oss. Håper du forstår hva jeg mener :-)

Masse god bedring til lille gutten din!! Og jeg forstår veldig godt at du ikke vil på jobb når han er så syk!!!

Er du i jobb nå? I såfall så skjønner jeg sjefen din ørlitebittelitepittelittegranne.....og det er først og fremst fordi at du sier at du har vært hjemme dette halve året, og gubben skal være hjemme det neste. Det heter seg at dere skal dele på det, annenhver gang, så jeg skjønner det jo litt........Men, når det er sagt, så var det ikke en pen måte å ordlegge seg på, ikke minst med tanke på at hun spør om det in the heat of the moment......hun kunne latt det være, og tatt det opp ved en senere anledning, når det hele hadde roa seg.....

Back
Topp