Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mosaikk
Er det mulig ???????
..og bare for å være litt slem har jeg vært stukket hode ut av døra medmobilen min og tatt bilde av nærmeste tre i oppkjørselen[:D]
(...du ser den skyfrie og solrike dagen i vente bak grenene [:D] )
ORIGINAL: Mildrun
Hoho....Så trivelig ja[8|]
Snør her også,men det har heldigvis ikke lagt seg på bakken[&:]
Triste greier altså,vil jo ha vååår nå!!
Så fint det var utenfor hos deg Mosaikk[:)]
Ser ikke ut som jeg kan ta et sånt bilde på ei stund[8D]
ORIGINAL: linko
ORIGINAL: Mildrun
Hoho....Så trivelig ja[8|]
Snør her også,men det har heldigvis ikke lagt seg på bakken[&:]
Triste greier altså,vil jo ha vååår nå!!
Så fint det var utenfor hos deg Mosaikk[:)]
Ser ikke ut som jeg kan ta et sånt bilde på ei stund[8D]
Her er det 3-4 cm med snø. Litt forskjell fra forrige uke når vi var i Gamlebyen.
Igår så tenkte jeg at det snart var på tide å klippe plenen, og idag må jeg måke om det ikke stopper å lave ned snart[&:]
Er det mulig ???????
..og bare for å være litt slem har jeg vært stukket hode ut av døra medmobilen min og tatt bilde av nærmeste tre i oppkjørselen[:D]
Nå var du slem ja[8D] Er jo ikke akkurat vanlig med snø her på denne tiden. Har hatt vår noen uker vi nå. Men trærne har ikke sprunget ut slik på dette bildet da.
Du får nyte dagen i sola idag[:)] Jeg holder med innendørs[:'(]
ORIGINAL: min_første
Sånn ser det ut her også... [&:] Ble virkelig lei meg når jeg så ut i dag tidlig.
Er du i Sponvika nå?
Er det mulig ???????
Nå var du slem ja[8D] Er jo ikke akkurat vanlig med snø her på denne tiden. Har hatt vår noen uker vi nå. Men trærne har ikke sprunget ut slik på dette bildet da.
Du får nyte dagen i sola idag[:)] Jeg holder med innendørs[:'(]
Sånn ser det ut her også... [&:] Ble virkelig lei meg når jeg så ut i dag tidlig.
Er du i Sponvika nå?
Nope, er hjemme nå. Det skal vist gi seg å snø i løpet av dagen, så håper det stemmer...
ORIGINAL: mammajuli/oktober
Jeg ble så deppa når jeg så all den snøen... Men Victor ble kjempeglad og ville lage snømann!!!
Skal visst bli 8 grader og regn utover dagen. Spørs vel om det blir trilletur i morgen da, Linko!