Fy f... *bilde*

linko

Forumet er livet
Fikk meg litt av ett sjokk når jeg stod opp idag.

Her er hva som møtte meg[:'(]

Og det fortsetter bare å lave ned.

Er det mulig ???????

..og bare for å være litt slem har jeg vært stukket hode ut av døra medmobilen min og tatt bilde av nærmeste tre i oppkjørselen[:D]

(...du ser den skyfrie og solrike dagen i vente bak grenene [:D] )

ORIGINAL: Mosaikk

Er det mulig ???????

..og bare for å være litt slem har jeg vært stukket hode ut av døra medmobilen min og tatt bilde av nærmeste tre i oppkjørselen[:D]

Nå var du slem ja[8D]  Er jo ikke akkurat vanlig med snø her på denne tiden. Har hatt vår noen uker vi nå. Men trærne har ikke sprunget ut slik på dette bildet da.
Du får nyte dagen i sola idag[:)] Jeg holder med innendørs[:'(]

Huff stakkars dere, her er det stille og sol.

Er det mulig. Var liksom ikke måte på hvor mye snø det var heller. Her er de overskyet men ingen snø på bakken heldig vis.

Hoho....Så trivelig ja[8|]
Snør her også,men det har heldigvis ikke lagt seg på bakken[&:]
Triste greier altså,vil jo ha vååår nå!!

Så fint det var utenfor hos deg Mosaikk[:)]
Ser ikke ut som jeg kan ta et sånt bilde på ei stund[8D]

ORIGINAL: Mildrun

Her er det 3-4 cm med snø. Litt forskjell fra forrige uke når vi var i Gamlebyen.

Igår så tenkte jeg at det snart var på tide å klippe plenen, og idag må jeg måke om det ikke stopper å lave ned snart[&:]

ORIGINAL: linko

ORIGINAL: Mildrun

Her er det 3-4 cm med snø. Litt forskjell fra forrige uke når vi var i Gamlebyen.

Igår så tenkte jeg at det snart var på tide å klippe plenen, og idag må jeg måke om det ikke stopper å lave ned snart[&:]

Litt forskjell ja!!
Fikk jo skikkelig vårfølelse den dagen[:)]
Hehe..Bare å finne fram igjen snømåka nå gitt[8D]

Æææææsj, da hadde jeg begynt å grine [8D]
Her skinner heldigvis solen <3

Å eg hadde lagt meg ned for og dø tror eg hehe [8D]

Her er det sol og skyfri himmel men det blåser litt da [8|]Men tror ikke eg skal klage på vinden idag [:D]

Sånn ser det ut her også... [&:] Ble virkelig lei meg når jeg så ut i dag tidlig.

Er det mulig ???????

Nå var du slem ja[8D]  Er jo ikke akkurat vanlig med snø her på denne tiden. Har hatt vår noen uker vi nå. Men trærne har ikke sprunget ut slik på dette bildet da.

Om det er noen trøst så har det vært slik her i flere dager og,det er bare såååå jææææ)(/&%% irriterende[:@] [:'(]

ORIGINAL: min_første

Sånn ser det ut her også... [&:] Ble virkelig lei meg når jeg så ut i dag tidlig.

Er du i Sponvika nå?

Er du i Sponvika nå?

Nope, er hjemme nå. Det skal vist gi seg å snø i løpet av dagen, så håper det stemmer...

uff gørr med snå i Mai. Ser at det kommer noen små korn i lufta her. ikke bra[:@]

Er det mulig ???????

ehhmm... nettop vært ute på tur med hunden min. Tror jammen meg jeg holder meg innendørs resten av dagen jeg også. Skinnet bedrar!!!! Vinden gjør at det kjennes ut som -10 her[:@]

Er du i Sponvika nå?

Nope, er hjemme nå. Det skal vist gi seg å snø i løpet av dagen, så håper det stemmer...

Håper det går over til regn, så det forsvinner like fort som det kom.

Huff å huff. Det så ikke bra ut nei. Åsså snø på denne tiden av året da....... Håper for deres del at det forsvinner FORT[8D]

Her er det sol men en SINNSYK vind. Blåser rett igjennom hele huset og alt.

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Jeg ble så deppa når jeg så all den snøen... Men Victor ble kjempeglad og ville lage snømann!!!
Skal visst bli 8 grader og regn utover dagen. Spørs vel om det blir trilletur i morgen da, Linko!

De er jo så søte de små,bryr seg ikke om snø i Mai de[:D]

Spørs vel om vi ikke må ta treffet hos Camilla istede da. Men får satse på at våren kommer like fort tilbake.[;)]

Uggh.. jeg er hvertfall ikke klar for snø. I dag har vi overskya og vind.
Mosaikk; er det kirsebærtre? Det er så utrolig fint, så vil jeg også ha[:D]

Back
Topp