FUUUUGLEEEN... og andre slankere

Høres jo deilig ut med mer pålegg og [:D]
Makrell i tomat er jo mye kalorier i, kan dynge på litt der.

Og kanskje spise en banan til mellommåltidet, i tillegg til fiberrik og gulrot.
Også putte inn noen valnøtter til kveldsmåltidet.

Det er særlig mellommåltidet og kveldsmaten som er vanskelig å spise nok på

ORIGINAL: huva

Høres jo deilig ut med mer pålegg og [:D]
Makrell i tomat er jo mye kalorier i, kan dynge på litt der.

Og kanskje spise en banan til mellommåltidet, i tillegg til fiberrik og gulrot.
Også putte inn noen valnøtter til kveldsmåltidet.

Det er særlig mellommåltidet og kveldsmaten som er vanskelig å spise nok på
Hovedregel er at d er ikke lov å flytte kalorier nedover..dvs mot kvelden..men man kan flytte det oopp.
Om fex kveldsmat e for mye,kan en skive flyttes opp til et brødmåltid tidligere på dagen.
Man skal aldri pøse på med kalorier på kveldstid,for å fylle på det man ikke har klart  å spise.

Om 2 skiver er for mye til et måltid,spis 1,5 skive  og spis den andre halve til neste måltid (så lenge d ikke er til kveldsmat)

Det finnes en frokostgrøt,sånn ii ferdigporsjona,2 poser som henger fast i hverandre.Husker ikke ka den heter.
Men der e 230 kalorier i en porsjon,og ettersom æ hører så e den mettende veldig lenge..og 230 kalorier e jo ett brødmåltid..

ORIGINAL: GuttemammaX2

ORIGINAL: huva

ORIGINAL: GuttemammaX2

SÅ bra!!! du er super flink.. skulle ønske vi og hadde råd til grete roede kurs... synd det skal koste så mye!

Jeg følger ikke noe kurs, bare bruker den vektklubben på nettet.
Det er gratis... men veldig god hjelp, for man har full oversikt over alt man spiser.
Og aktiviteter/trim og slikt også.

TUSEN TAKK! da skal vi sjekke ut den!!

du trenger vel ingen grete roede!?
Men jeg meldte meg akkurat inn, moro å teste ut om man klarer å følge og faktisk gå ned de siste 5 kg.![:)]

Grattis med nedgang i vekt og mål da[:D][:D][:D]
Kjekt når det går den veien, og grete roede er veldig effektivt, allefall min erfaring[:)]

Back
Topp