Furuseksjon

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg har en STOR lakkert furuseksjon i stua.... Den har knallfin fasong, men jeg får IKKE lov til å male den....
Har fått streng beskjed av min kjære at jeg kan gjøre hva jeg vil, så lenge jeg ikke rører seksjonen hans.....
Men hvordan i all verden skal jeg få den til å passe inn???
Stua er i fargen sand, svart skinnsofa, og prøver ellers å få mest mulig hvitt....

hehe, veldig gode ideer her! Jeg ville insistert på å male den, evt selge den og kjøpe en annen på finn! Hvorfor i all verden vil han ha furu?

Hadde enten sagt at dere får selge den visst du ikke fikk male den.[:)]

Jeg har gitt beskjed om at når vi flytter inn i drømmehuset skal den ENTEN males, selges, eller så får han ha den i kjelleren......
Han er snekker og ELSKER alt av treverk... helst vil han ha trebjelker i taket osv.....
Har en kamp der, siden hans to beste kamerater også er snekkere, og de her helt enige med ham... og jeg hater det... hehe...
Jeg har vunnet på alt til nå, unntatt den hersens seksjonen....
Legger ut bilde snart, må bare få ferdig stua, så kan dere se skiten... hehe

"Miste" ei slegge oppå den?
Søle en kanne kaffe over å ikke legge merke til det før det har tørket godt inn?
Betale noen for å stjele den?

[8D]

Hva med et kompromiss? Ikke male hvit, men bruke sånn Panel Hvit fra Lady, smøre inn tre strøk med det så blir den hvitpigmentert og fin, men treverket er enda godt synlig.

ORIGINAL: Majzan

Hva med et kompromiss? Ikke male hvit, men bruke sånn Panel Hvit fra Lady, smøre inn tre strøk med det så blir den hvitpigmentert og fin, men treverket er enda godt synlig.

Hadde nok ikke fungert på denne, siden den er lakkert og helt glatt....
Håper vi får beskjed om å flytte snart, hehe.... Har "vunnet" sånn at jeg slipper den i neste stua! Hehe

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: Majzan

Hadde nok ikke fungert på denne, siden den er lakkert og helt glatt....
Håper vi får beskjed om å flytte snart, hehe.... Har "vunnet" sånn at jeg slipper den i neste stua! Hehe

Ah, den var lakkert ja... ikke enkelt nei. Samboeren min er også sånn veldig glad i treverk, men han har heldigvis gitt opp. [;)]

Back
Topp