Furter!

MalinDalin

Forumet er livet
Det er hva jeg gjør nuh. Blir bare så irritert på mannebeinet noen ganger at åååååh! Lagde middag og tok på en porsjon. Er det til meg? spurte han. Nei dette er til meg, men bare ta en tallerken å forsyn deg sa jeg. Også furt han ble da, da skulle han ikke ha mat nemmelig, skulle heller spise tørt brød! Og prate med meg skulle han hvertfall ikke! Ble irritert å gikk ut jeg. Han er så barnslig at fy døtti! Så nå sitter jeg her, to etasjer opp i oppgangen å tenker at, jeg er vel kanskje litt barnslig jeg å, som sitter her på trass å fryser ræva av meg :/

Haha du burde heller le av et sånt barnslig mannebein [8D][8D]

Jeg vil ned til deg og fryse litt jeg[:D] Sånn ellers så føler jeg din smerte helt hit.Det er så irriterende[>:]

hehe det var da voldsomt barnslig av han da, må jo nesten le litt av det [8D]

mansen????[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Delia

mansen????[8D][8D][8D]

Haha! Det må det være![:D]

sånn er gubben her og... blir sååå furt om jeg ikke putter mat på tallerken hans.. hva pokker er det for noe lissom [:'(]

seriøst?? kor gammel er denne mannen din...[8|]

Er han fire år??[:-][:D]

ORIGINAL: Serenity

sånn er gubben her og... blir sååå furt om jeg ikke putter mat på tallerken hans.. hva pokker er det for noe lissom [:'(]

Nei spør du spør jeg. Satt i trappa ganske lenge jeg ass. Haha kom på at vogndyne pluss teppe lå i vogna i gangen så koste meg jeg assa. Hvertall når jeg tenkte på at jeg satt på barnekanalen før jeg gikk ut og barnesikkring på TVn pluss hadde kontrollen i lomma. Muhahahahaja!!!

høres kjent ut. har nesten en lik her hjemme og han er hele 24 år!

ORIGINAL: linnhege

høres kjent ut. har nesten en lik her hjemme og han er hele 24 år!

min er søren meg 27! Men så i gryta da jeg kom inn og inholdet hadde minsket kraftig fra ca 12 kjøtboller til 3 og ca ingen Brun saus sååååeh....visste han kom til å forsyne seg for han elsker hjemmelagde kjøttboller og saus. Men barnslige fisk altså!!

ORIGINAL: Sandradee*

ORIGINAL: RaMona78

seriøst?? kor gammel er denne mannen din...[8|]

.
Ja, barnslig kanskje,men til hans forsvar er vi nok edgi begge to etter en hard uke med dårlig nytt så det skal ikke mye til for noe av oss.

Back
Topp