Furix Retard

Puffen

Elsker forumet
Noen som har gått på Furix Retard tabletter? Hvordan fungerte de for deg?

Det er nok neppe mange friske, unge mennesker som har gått på denne medisinen.. Det er jo vanndrivende - hvorfor skal du gå på de?

Disse fungerer også som bt dempende ikke sant? For om det er samme medikament, fikk jeg det etter første fødsel. Hadde et bt oppi skyene og måtte gå på fr i et par-tre uker før det stabiliserte seg selv.

ORIGINAL: Pearl

Det er nok neppe mange friske, unge mennesker som har gått på denne medisinen.. Det er jo vanndrivende - hvorfor skal du gå på de?

Jeg er nå frisk jeg, så kommer det ann på def om jeg er ung [;)][;)] Hehe.

Jeg fikk så mye vann i kroppen når jeg var gravid med førstemann. La på meg 30 kg på en mnd og bare folk så vidt var borti meg så hadde jeg dype innsøk i huden i nesten en time etterpå. Litt flaut når jeg hadde hilst på folk, for da var det merke på hånden min så det var lett å se at jeg hadde hilst på fok, hehe. Morsomt nå, men ikke da.

Jeg har ennå veldig mye vann i kroppen, har liksom ikke blitt kvitt det. Så nå var jeg hos legen og sa at nå ville jeg ikke mer. Så nå var det påtide for sistemann å slutte med pupp. Så jeg ville ha noe vanndrivende. Og etter å ha tatt på foten min så fikk jeg disse tablettene.

Men jeg får jo brystspreng av de...................puppene mine er skikkelig fulle av melk. Trodde jeg skulle gå mer på do av de og få mindre melk......ikke MER melk!!!

Dytter denne opp, kanskje jeg får flere svar!

Uten sammenligning forøvrig så har jeg den erfaringen av kaffe...det er jo mildt vanndrivende og etter jeg trappa opp kaffedrikkinga så har jeg mye mer melk...brenneslete er drivende og det anbefaler helsekost for å få mer melk så det som er drivende øker kanskje melkeproduksjon[;)]

ORIGINAL: mandy

Uten sammenligning forøvrig så har jeg den erfaringen av kaffe...det er jo mildt vanndrivende og etter jeg trappa opp kaffedrikkinga så har jeg mye mer melk...brenneslete er drivende og det anbefaler helsekost for å få mer melk så det som er drivende øker kanskje melkeproduksjon[;)]

Jaja, får bare fortsette å slenge frem puppen da[:D][:D][:D]

Jeg har brukt Furix Retard, og syns de fungerte veldig bra!

Jeg fikk også mye vann i kroppen under svangerskapet. Og jeg ble enda verre etter fødeselen. Da det begynte å nærme seg at jeg skulle begynne på jobb igjen, og jeg fortsatt ikke fikk på meg arbeids-skoene mine, fikk jeg Furix med legen. Tok ikke lang tid før jeg merket god effekt![:)]

Back
Topp