funnet noen herlige kjoler:D

back to basic

Forumet er livet
VIP
på nettet..

http://www.konsulent144.com/Svangerskapst-y.html

den nr 1 ville passet perfekt bryllupet i en annen farge[:D]

vurderer å bestille den...

ORIGINAL: turteldue

på nettet..

Hvilken farge vurderer du??? Og hvilken størrelse bruker du?

ORIGINAL: sengepolka

på nettet..

Hvilken farge vurderer du??? Og hvilken størrelse bruker du?

i gravidklær bruker jeg xl.
samme når det gjelder lange topper etcetc...
vurderer i Lt. Tan eller pale yellow.

Jeg syns den korte var veldig fin jeg:)

Fine kjoler[:)] Jeg også skal i bryllup i sommer og det hadde vært kjekt med en kjoletråd[:)] Kanskje hvor vi kan få tips om kjoler til slike anledninger[:)]

det bør vi:D
gifter meg om knappe 3 mnd... [&o]
og sa fra meg kjolen, fordi at jeg følte at kundeservisen på brudebutikken jeg var inne og skulle kjøpe var elendig..
ikke fikk jeg tak i de via telefonen, og ikke via mail, og spurte flere ganger om de kunne sy den om til g.kjole...
men fikk aldri svar.
og når jeg skulle forsøke kjolen igjen så fikk jeg ikke beskjed om at de hadde stengt den dagen. (dette var en avtalt time)

så skal se i tyrkia om ikke så kommer jeg til å bestille den kjolen... [:D]

De var kjempe fine begge to! om d e du som ska være bruden ville eg tatt den lange[:)]

Eg selv ska i bryllup snart til en venninne og har kjøpt en kjole for 400kr. Vil ikke bruke noe særlig mer på en kjole når eg e gravid. Dette e en helt vanlig kjole, men kan fint ha en lite kul under. Blir litt lik som den korte. Kan ikke bruke den ballkjolen eg har fra et annet bryllup da den blir for trang å ha på nå![:)]

ORIGINAL: Cathygirl

De var kjempe fine begge to! om d e du som ska være bruden ville eg tatt den lange[:)]

Eg selv ska i bryllup snart til en venninne og har kjøpt en kjole for 400kr. Vil ikke bruke noe særlig mer på en kjole når eg e gravid. Dette e en helt vanlig kjole, men kan fint ha en lite kul under. Blir litt lik som den korte. Kan ikke bruke den ballkjolen eg har fra et annet bryllup da den blir for trang å ha på nå![:)]

jepp er meg som er bruden... gleder meg veldig..
ser faktisk fram til bryllupsdagen no... det gjorde jeg ikke for noen uker siden, mest fordi at jeg ikke så noen "lys" i tunellen. kvalmen har vært så sterk...

ORIGINAL: Cathygirl

jepp er meg som er bruden... gleder meg veldig..
ser faktisk fram til bryllupsdagen no... det gjorde jeg ikke for noen uker siden, mest fordi at jeg ikke så noen "lys" i tunellen. kvalmen har vært så sterk...

Haha.. jeg trodde du bare skulle bruke den i et selskap jeg... og ikkei ditt eget brullyp [:D][:D][:D]

Fikk den snertne ideen av at vi kanskje kunne spleiset på en kjole iom at den antakelig bare ble brukt en gang, men ble litt annerledes da det skulle være din bryllupskjole [:)][:)] haha.. kjolen var ihvertfall veldig fin...

Back
Topp