Funnet navn?

Kan dele de navnene det ikke ble, da mannen ikke var enig :p

Natalie, Nora, Jenny, Hanna, Eline
Olai, Johannes, Daniel, Markus, Marius, Petter
 
Har ikke bestemt oss! Men vi vet at det blir jente, så kan dele de alternativene vi hadde på gutt:

Erik
Olav
Ola
 
Vi vet ikke enda hva det blir men har guttenavn klart. Det er Alvin Leo

alternativene så langt til jente
Alvilde
Tordis
Marion
Gyda

Alle navn er familiære navn som ikke er brukt enda men som jeg synes er fine. Samboer har ikke laget liste over jentenavn enda
 
Vi vet ikke enda hva det blir men har guttenavn klart. Det er Alvin Leo

alternativene så langt til jente
Alvilde
Tordis
Marion
Gyda

Alle navn er familiære navn som ikke er brukt enda men som jeg synes er fine. Samboer har ikke laget liste over jentenavn enda

Så koselig med Tordis, det het bestemoren min:Heartred
 
Dere som ikke deler navnene dere har valgt, er det navn dere har funnet på selv? At dere er redd noen skal bruke det først? :pompus:
 
Dere som ikke deler navnene dere har valgt, er det navn dere har funnet på selv? At dere er redd noen skal bruke det først? :pompus:
For min del er det mer at jeg har flere gravide venner som (hvis de har gått inn for det) lett kan finne ut hvem jeg er, og vil ikke si navnet høyt når vi finner det da vi ikke vil ha meningene til de rundt, før den er født :p for de fremmede her inne hadde det ikke vært hemmelig :)
 
For min del er det mer at jeg har flere gravide venner som (hvis de har gått inn for det) lett kan finne ut hvem jeg er, og vil ikke si navnet høyt når vi finner det da vi ikke vil ha meningene til de rundt, før den er født :p for de fremmede her inne hadde det ikke vært hemmelig :)
Aha, tenkte kanskje det var super spesielle navn som dere var redd vi andre skulle stjele:hilarious:
 
Vi har navn klart!

Men vi vil ikke si det. Bestemte oss flere år før vi fikk barn, og ville ha litt sjeldne navn. Mange år etter er alle navna på topplisten. Som har gjort det vanskeligere å velge blandt de vi hadde. Ønsker ikke noe mer publisitet eller popularitet rundt navnene :)
 
Vi har ikke snakket om navn enda, tenker det blir lettere etter vi vet kjønn :)
 
Vi har bestemt oss for navn! Hadde jentenavnet klar lenge før jeg ble gravid og siden det blir en jente, ble det en lett jobb for oss ;)
 
Vi tenker Amalie dersom det fortsatt er ei jente :Heartbigred
 
Vi heller mot Erle ☺️

Åh, Erle er fint! Jeg liker Eir også <3

Vi har ikke bestemt oss, og vi skal heller ikke vite kjønn før fødselen. Så det blir helt sikkert til at vi lager oss ei lita liste med både jente- og guttenavn ei stund før.
Jeg liker best navn som er LITT sjeldne, men som har litt norsk/nordisk tradisjon, og ikke nylig 'importert', hvis dere skjønner hva jeg mener. Tenker f.eks. på Liam og Aaron og i den retningen - fine navn med god ordlyd de også, men ikke helt oss :) Har noen her inne forslag til norske/norrøne navn som ikke er så vanlige? Idun er f.eks. fint :)
 
Åh, Erle er fint! Jeg liker Eir også <3

Vi har ikke bestemt oss, og vi skal heller ikke vite kjønn før fødselen. Så det blir helt sikkert til at vi lager oss ei lita liste med både jente- og guttenavn ei stund før.
Jeg liker best navn som er LITT sjeldne, men som har litt norsk/nordisk tradisjon, og ikke nylig 'importert', hvis dere skjønner hva jeg mener. Tenker f.eks. på Liam og Aaron og i den retningen - fine navn med god ordlyd de også, men ikke helt oss :) Har noen her inne forslag til norske/norrøne navn som ikke er så vanlige? Idun er f.eks. fint :)

Birk, Frøya?
 
Vi har funnet 5 alternativer til hvert kjønn :) spent på om vi får vite kjønn på oul. Har ikke bestemt oss enda :)
 
Har en egen liste på mobilen som jeg alltid har hatt! Med fine navn jeg finner oppgjennom tidene!
Fant ett navn i dag og syns det var helt nydelig.. men tror ikke samboer er enig!
Saga Elvira!
Ellers har jeg:



Alerion

Henrik

Kai

Elvin

Ravn





Eva

Lea

Eira

Sienna

Eileen

amelia
 
Back
Topp