Funnet meg vogn??*link*

Apeloffen

Forumet er livet
Vogna var fin den, men du skal ha babyen til høsten og da hadde jeg gått for duo eller bag vogn for å få stor bag som kan brukes hele vintern.

Men dette var bare min mening

Den var veldig fin[:)]
Veldig greit når det er kombi vogn også[:)]

ORIGINAL: mzTomdur

Vogna var fin den, men du skal ha babyen til høsten og da hadde jeg gått for duo eller bag vogn for å få stor bag som kan brukes hele vintern.

Men dette var bare min mening

Den Simo kombivogna jeg har, der tar man bare ut bagen, bruker den lille kalesjen som står på den til å sette på sportsvogndelen.. Da får man utvidet bagvogn.. Nå er småen 9 mnd, og jeg bruker den ennå som bagvogn, bare i sportsdelen...
Det går visst ann på denne og... Og da har man bag leeenge!
.
Fargene var ikke helt min stil, men det var jo ei grei vogn!
Ser at det ikke er vendbart styre på den, noe det er på den jeg har.. Synes det er greit med vendbart styre...[:)]

Står i annonsen at det er stor bag på den, og hvis den likner årets modell i bagstørrelse, så er den stor nok for meg. Var å kikket på vogn i butikk i går[:)]

ORIGINAL: Ice Queen

Jeg likte faktisk fargene  [:D]

Me too! Hehe[:D]

hvis det er simo du vil ha, så er det jo bra :) passe pris også ;)

men selv syns jeg simo er alt for tung. og kombi er enda tyngre enn dou. den ble rett og slett for tung for meg å trille. brukte den kun som sovevogn inne en liten stund. (07-modell). godt med fjæring da, men ikke godt å trille med så mye.

stor i bagen er den, men det har ingenting å si for meg egentlig for småen hadde god plass i andre bager til vi sluttet med den [:)]

fin den[:D] Fargene var da og fine.

Fargen likte jeg, men jeg er ikke helt fan av kombivogn jeg da, og heller ikke noen Simo fan[;)] Liker duo jeg, med stor EKTE bag[8D][:D] Men vogna hadde ingen ille pris, så det er sikkert ikke noe dårlig kjøp[:)]

Godt å høre såpass mye positivt da.. [:)]
Tror vi går for den vogna[;)]

Back
Topp